ikea meegroeibed in de aanbieding voor 90 euro incl???

Discussie in 'De lounge' gestart door girl21, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl21

girl21 Niet meer actief

we waren 2 week geleden bij de ikea geweest en daar was toen een meegroeibed in de aanbieding, voor ik geloof 90 euro incl alles...

hoelang duurt zn actie bij de ikea? is dat nu nog?

kan zo niks vinden op ikea.nl dus hoopte dat iemand hier het weet...

dom dat we m niet meteen hebben gekocht, dat klopt, maar had niet gedacht dat we m nu al nodig waren!
    en de bedjes zijn nogal prijzig vind ik, maar mn zoontje ligt nu op een 1 persoonsbed, en dat gaat niet echt goed, dus hoopte dat zon bed een uitkomst bied.. meneer is bang geloof ik, en gaat direct van bed af, tenzij wij er bij blijven ziten/liggen... hij is 1jaar en 8 maand, dus nog erg klein voor zon mega bed!

dus wie o wie weet dit?
    anders gaan we morgen heen, maar de ikea ligt hier niet direct om de hoek, dus heb geen zin om onnodig heen te moeten...

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Was dat niet tijdens plundra?

3. girl21

girl21 Niet meer actief

weet ik niet, de plundra is al een poosje aan de gang, en loopt nog steeds.. dat hoopte ik wel, en dan moet je nog geluk hebben dat ze er nog eentje hebben!

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

het zou dan bij de aanbiedingen op de site moeten staan. tip kijk ook even bij de vestiging of hun niet nog een andere aanbieding hebben dit kan nog wel eens gebeuren namelijk

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ja,goede tip amfy! En kijk ook ff in de koopjeshoek.;)

6. girl21

girl21 Niet meer actief

kan op internet niets vinden,, kijk ook bij filiaal groningen, maar helaas... zla dan wel niet meer zijn vrees ik...

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik heb vorige week een peuterbedje voor Lenn gekocht (Amersfoort) Of het incl. alles was weet ik niet maar er stond een meegroeibed voor 70 euro.. Lattenbodem was 10 euro, alleen matras weet ik niet..

8. girl21

girl21 Niet meer actief

ik zie net dat eindhoven ze weel heft nu, helaas veel te ver vor ons.. miscchien dat iemand anders er nog iets aan heeft, vandaar dat ik het hier ff zet.

helaas groningen niet, wel een matras 10 euro goedkoper..

denk dat we gewoon ff heen moeten gaan...

9. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Kan je anders niet even contact opnemen met een ikea vestiging bij jullie in de buurt? En dat je het even uitlegt dat je die aanbieding laatst tegen kwam en benieuwd ben of ie er nog is, eventueel in een andere ikea dat ze hem over kunnen brengen naar een ikea in de buurt?

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oh hee, welk bedje is dat? We hebben er nu nog geen nodig, maar kan hem altijd nog ff weg zetten.... Zit voor dat geld álles erbij, ook matras?

11. girl21

girl21 Niet meer actief

ja, voor zo ver ik weet wel, was namelijk erg verbaasd! maar we dachtwen hem hier pas over een jaartje nodig te zijn daarom heb ik hem niet mee genomen toen.. helaas!

ik zal morgen even bellen!

thnx voor de tip, miss kunnen ze m idd oversturen.. desnoods betalen we de verzendkosten ook zelf, dat kan wel uit;)

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Welk bedje is het precies?

13. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    ik ben vandaag bij ikea utrecht geweest, daar hadden ze nog wel mee groei bedjes staan! Alleen met matrassen lijkt me dat zo niks! Maar wel schattig, zo'n groot/klein kinderbedje! volgens mij duren die aanbiedingen bij ikea altijd wel even!

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik vind op de website alleen het meegroeibedje voor 39,95, de houtkleurige. Maar dat is echt alleen het bedje. Nog steeds goedkoop natuurlijk, 40 euro.

15. girl21

girl21 Niet meer actief

16. Yelice

Yelice Niet meer actief

Heb dit bedje ook gekocht voor me zoontje maar dan in het wit.
    Heb er alleen een duurder matras bijgekocht want vond dat matrasje wat ze erbij lieten zien erg dun.
    Maar hij slaapt er heerlijk in ;)

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wij hebben toen ons dochtertje wel meteen in een 1 persoons bed gelegd maar dan daaroverheen een bedtentje van Deryan. Zo lag ze toch nog lekker geborgen.

18. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ook wij hebben 2 van deze bedjes (hebben er blauwe matrasjes bij... is voor "lichte" kindjes, als ze meer gewicht hebben horen ze niet meer in deze bedjes... en tot dat gewicht is zo'n matras dus prima).

Hier slapen ze er beide echt goed in :D

19. Rono

Rono Niet meer actief

hmm als ik die prijzen bij mekaar optel zit ik toch over de 80 euro heen???

20. girl21

girl21 Niet meer actief

klopt, maar het matras was maar 15 euro...
    dingen bleken in de winkel al afgeprijsd...

en ja wij hebben ook de witte.. en het matrasje is net zo dik als de plank aan de zijkant, dus precies goed!

Deel Deze Pagina