Hallo! Ik zoek dus een goede tandarts in Rotterdam Kralingen. Zit nu bij mondzorgcentrum noordereiland (sanasmile) Wat een *** praktijk zeg. Ik ben zwanger, maar ze willen mijn gaatjes niet vullen (ik voel geen gaatjes) dat hebben ze zonder foto's geconstateerd, binnen 2 minuten ook.. En mijn gebit schoonmaken, hebben ze niet gedaan. Die gaatjes willen ze pas na mijn bevalling doen. Om ook nog niet over het niet Nederlands sprekende personeel te hebben. En ik lees heel veel ervaringen op het internet. Nou is het volgens mij best lastig om een goede tandarts te vinden. Ik woon hier nu een jaar ook. Wie o wie weet een goede tandarts in Rotterdam Kralingen??? Bedankt alvast !!!
ow nee hoor...lief voor kinderen...mijn man en ik zitten daar. Wij worden altijd heel prettig geholpen maar goed dat is mijn mening natuurlijk
Ik zit bij Tandarts Gratama van Andel in Crooswijk. Een vriendelijke en kundige tandarts met aardige assistentes. Hij zit dus niet in Kralingen maar er wel erg dichtbij.
ja dat is persoonlijk.. vind het erg lastig dit soort dingen. lees rare dingen op internet. mooi dat jij er wel goede ervaring mee hebt!!!
Wij gingen vroeger naar Tandartsenpraktijk Mathenesser(laan). Hele goede moderne praktijk en ook hele bekwame mondhygiënisten. Hebben ook een website moet je even google-en.
Ik heb even gezocht maar kan geen eigen website vinden, alleen dit:Tandarts Gratama van Andel, E.J.W. - Rotterdam - ZorgkaartNederland.
hmm, ik heb zitten kijken op google maps, ben niet bekend ermee, lees wel goede ervaringen. zal eens aan mijn vriend vragen, geen idee waar die zit namelijk, ben niet bekend hier. dankjewel lees goede ervaringen erover..
Jep en is ook aanbevolen door zus die zelf tandarts (paradontoloog) is. Hebben een goede reputatie blijkbaar en wij waren dus ook altijd heel tevreden!
+1 Niet in Kralingen, maar kan ze ten zeerste aanbevelen! Werken middels de nieuwste technieken. Ik woon al lang niet meer in de buurt, maar heb de reisafstand er dubbel voor over!
oke!! dan is het dat wel even waard om daar eens te gaan kijken dan! tandzorg kralingen ziet er ook wel oké uit.. maar ja.. haha die ene zal ik zeker gaan bekijken! ervaringen zijn altijd welkom
ik zie tandzorg kralingen en die van nikki88 is tandzorg.nl alleen tandzorg.nl zie ik niet bij mijn CZ staat, dus die word niet vergoed...
Ik ga naar Tandzorg.nl, ben echt supertevreden, wil nooit meer naar een andere praktijk Delta, is het dan niet zo dat je gewoon zelf eerst de nota moet betalen en die vervolgens moet declareren bij je verzekering? Zo werkt het voor mij ook daar (ik betaal de rekening na de behandeling, en declareer die zelf bij Ditzo)
is dat zo? ik was op CZ aan het kijken naar zorgzoeker en tandzorg.nl zit helaas niet aangesloten bij CZ, snap je? maar zou best kunnen, dat je dan factuur moet declareren bij je zorgverzekeraar..