Hallo lieve dames, Ik ben opzoek naar een goede helderziende. Heb er een aantal gebeld via een 0900 nummer maar de voorspellingen zijn niet uitgekomen en deze mensen hebben natuurlijk al een slechte naam van onbetrouwbaar zijn. Daarom ben ik opzoek naar iemand die zijn of haar bekendheid heeft vergaard door mond op mond reclame. Ben bereid om te reizen dus regio maakt niet zo heel veel uit. Dus als jullie iemand kennen waar je persoonlijk goede ervaringen mee hebt of iemand in je omgeving die je hebt gehoord over een goede helderziende hoor ik het graag. Iemand die voorspellingen doet die ook uit gekomen zijn. Via pb mag ook gezien de privacy. Overigens respect voor ieders mening maar het doel van dit topic is niet om te horen of helderziende wel of niet bestaan dus liever geen goed bedoeld advies. Hartstikke bedankt voor jullie reacties alvast!
thanks Manque! Madelie, klopt heb een nieuw account aangemaakt omdat sommige mensen goed zijn in vooroordelen dus liever niet onder mijn vaste account.
Haha ik was je voor Evanesco. nee begin het haast te denken door mijn slechte ervaringen maar hoop op wat goede namen die het tegendeel bewijzen’
Ik heb ooit een reading gekregen van Peter van der Hurk. Weet niet of dat is wat je zoekt maar die zou ik dan aanraden.
Hey Bozoe bedankt voor je reactie een vriendin van mij is jaren geleden bij hem geweest maar die was niet zo onder de indruk.
Dit was in 2011 en alles klopte wat hij zei. Zelfs details die ik zelf al weer vergeten was. En het waren geen vage verhalen die op anderen ook van toepassing konden zijn. Het was erg specifiek.
Hier vraagt ze toch niet naar. Kansloze reactie weer. OT: Ik ga even voor je navragen aan mijn vriendin, zij kent wel mensen in dit wereldje.
Mooi om te horen mijn vriendin vond hem minder en vrij prijzig dus ik weet niet of ik het ervoor over heb