Sinds een paar dagen, echt vervelend.. Wat kun je hier aan doen? Heb 2 kanalen, en ze doen het allebei. Het is ook geen vlut ding, koste 70,-
Heb het ook lange tijd gehad, ook degelijke babyfoon... wat je kan doen is de babyfoon es op een andere plaats neerzetten.. dat kan soms wel es helpen... Die vr mama's oren dan hé, ..
Heb je een DECT-babyfoon? Want, ik geloof me te herinneren van onze zoektocht naar een babyfoon, dat babyfoons zonder DECT daar inderdaad last van kunnen hebben. En babyfoons met DECT niet. Misschien zit ik er nu naast, maar het is vast terug te vinden op www.kieskeurig.nl onder het kopje babyfoons!
Nee we hebben geen dect babyfoon, maar we horen nu niks geen vreemde kindjes meer.... misschien in de buurt wel ergens iemand met een nieuwe babyfoon, zodat die van ons eerst moet wennen.
ja andere mensen kunnen je horen als je bij de beeb op de kamer bent. Waarom gebruiken jullie eigenlijk babyfoons? is jullie huis zo groot dan? Ik hoor Fienne echt wel hoor als ze het op een huilen zet.
Wij hebben er af en toe ook last van, we wonen in een flat en als we slapen hebben we hem wel nodig anders slapen we erdoorheen.
Als de tv aanstaat horen we Ilias niet, en als ik in de badkamer (die is beneden) of in de keuken (aanbouw) ben dan hoor ik hem ook niet. We hebben nog geen babyfoon maar gaan er wel eentje aanschaffen. We hadden een camera naast zijn wiegje met monitor beneden maar nu blijkt dat die op dezelfde frequentie werkt als UMTS gebruiken we die niet meer.
Ja das idd het nadeel met een "gewone" babyfoon, dat je andere babys kunt horen... Wij hebben sinds kort een Philips DECT babyfoon. Werkt prima. Totaal geen storing en het enige wat ik hoor is onze baby. Ik heb hem ook echt nodig. Koen kan flink schreeuwen maar zodra ik beneden ben en met dingen bezig ben hoor ik hem boven echt niet huilen. Geen nieuwbouw... huis is 35 jaar oud maar prima geisoleerd (denk ik?) PS: Wij hebben deze: http://www.vergelijk.nl/babyfoon/philips/scd487/
Ja zonder babyfoon, hoor ik Steven niet hoor hier beneden. En het enige wat andere mensen dan kunnen horen, is dat ik een verhaaltje voorlees. Makkelijk voor die andere ouders, hoeven hun dat ook niet te doen!
Geen babyfoon, dus helaas geen oplossing voor je probleem. En inderdaad, wat horen de andere mensen dan, dat je lief tegen je kindje praat of dat je een verhaaltje voorleest. Als ze dat al niet mogen horen ... ahum....!
wij wouden eerst geen babyfoon, maar toen bleek dat we de kleine absoluut niet hoorden als we beneden zaten . hebben we er gauw eentje geleend van de buuv. gelukkig horen we alleen onze beeb, maar er zijn hier in de buurt geen babys meer.
Een DECT is digitaal en niet af te luisteren, de andere babyfoons wel OOK via andere geluidsbronnen op bepaalde frequenties, daar hoeft de ander niet eens een babyfoon voor te hebben.