Ik heb het gedaan...

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    ik heb het ook en wil nooit meer anders!
    wat heerlijk; gewoon door de regen lopen zonder bang te zijn dat je wenkbrauwen weg zijn, gewoon zwemmen
    doet idd beetje pijn maar dat is niets vergeleken met wat je ervoor terug krijgt!
    scheelt me zo 10 min s'ochtends voor de spiegel!

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.144
    8.111
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Mij wel half uur lol

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    ziet er super goed uit zeg

4. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    Ik wil ook, ik wil ook.....

Ziet er super uit!!

5. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Ziet er erg mooi uit !

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Mooi hoor! Ik ben niet bang voor tattoo-naalden, maar dit zou ik niet durven als ik dat zo lees :)

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.245
    6.767
    113
    Erg mooi

Maar dit is dus voor mensen die zelf geen wenkbrauwen hebben?

8. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    super mooooi!!!
    Ik ga dit ook deze maand laten doen maar dan met een pen, wel de hairstroke techniek(merk is ecuri van apparatuur en inkt etc) dus natuurlijk, als je het echt helemaal in laat kleuren zonder die streepjes is het niet zo natuurlijk vind ik.
    Ben wel heel benieuwd hoe het wordt..
    ik hoef er maar heeeel weinig voor te betalen,nl 50 euro(nromaal geloof ik 175 euro, deze prijs was ook maar voor een aantal mensen),maar was alleen deze maand en ik ken haar een beetje.
    Ze is goed! Ik had al een lijntje boven mijn ogen, heel dun hoor,maar dat het net af is zeg maar, en kan het altijd bijtekenen als ik het eens wat 'heftiger' wil.
    maar ziet er bij jou heel mooi uit, hoe lang na de behandeling is de foto gemaakt?
    Ik laat het wel doen net voor hier de meivakantie begint, dan hoef ik niet met rode wenkbrauwen en korstjes enzo op het schoolplein te staan haha :)
    scheelt wel weer s ochtends hoor, met drie kids hier om me heen heb ik vaak weinig tijd maar vind er verzorgd uitzien heel belangrijk..mijn wenkbrauwen horen daar zeker bij (niemand ziet dat ik ze bijteken, hoor vaak: wat heb jij mooie wenkbrauwen van jezelf zeg..en als ik dan zeg dat ik ze wel wat heb bijgetekend geloven ze dat bijna niet :)
    heerlijk straks niet meer hoeven bijtekenen, wat jij zegt: altijid perfecte wenkbrauwen en je ook niet meer druk maken als je door de stromende regen moet..
    (mijn man soms, als ik eigenlijk met de fiets weg wil maar het regent: ga toch gewoon, regent toch niet zo hard...dan zeg ik: ja maar..mijn wenkbrauwen!!! Mijn man weer: hoezo je wenkbrauwen??(mannen snappen dat allemaal niet!) dus dan pak ik toch weer lekker de auto :)
    Oeps, beetje lang verhaal!
    maar heb er ook zon zin in dat ik de permanente make up wenkbrauwen heb,hairstroke techniek)

9. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Ik vind ze wel heel mooi geworden. Maar, heb je van jezelf dan idd gewoon geen mooie wenkbrauwen of weinig haartjes? Als ik het zou willen kan ik beter mijn wenkbrauwen ook permanent laten ontharen, want als ik een keer zou vergeten te scheren...dat ziet er dan niet netjes uit, of wel?

10. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Bosi: voor hen is het wel vaak een goede oplossing, het ziet er heel natuurlijk uit, zoek maar eens op youtube , bijv Permanent Make-up Hairstroke Technique - YouTube
    maar het si ook voor mensen zonder wenkbrauwen een goede oplossing.

11. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Gaaf hoor! ziet er goed uit! Vind ik zelf ook nog wel wat! Dat geteken altijd.

12. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

Mooi zeg,dat geteken is niks ik weet er alles van .
    Geniet ervan

13. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Heel mooi gemaakt, zijn net echte haartjes!! Complimenten!

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.144
    8.111
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    foto is 2 uur na de behandeling gemaakt. Dit is ook hairstroke techniek, de mesjestechniek, dan krassen ze met een mesje met 5 miniscule mesjes eraan allemaal krasjes en daar doen ze dan inkt overheen wrijven.

Ik heb te veel geepileerd vroeger waardoor ik amper nog haren had, alleen het beginstukje nog, derest was allemaal weg :( Permanent ontharen zou ik niet doen, je kan ze ook gewoon laten opvullen met hairstroketechniek.

Ook, mensen met chemokuren of een ziekte dat hun haar weggaat doen het ook wel eens. Ik heb wel wenkbrauwen, maar teveel eruit geplukt vroeger, dus waren ze niet meer volledig, heb het dus laten opvullen.

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.144
    8.111
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Normaal gesproken 200 euro bij haar, maar heb dit cadeau gehad van mn vriend:D

16. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Mooi!
    Word het uiteindelijke resultaat minder donker?
    Ik heb er zelf ook wel eens aan gedacht, ik heb van mezelf weinig wenkbrauwen en teken ze nu altijd met een speciaal potlood

17. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Mooi!! Zou je ook nog eens een foto willen plaatsen met het "uiteindelijke" resultaat? Vind het nu al prachtig!

Zit er hier ook over te denken omdat ik van mezelf alleen maar het "beginstukje" van mijn wenkbrauwen heb. Dus moet ze altijd zelf bijtekenen;)

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.144
    8.111
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb ook alleen het beginstukje.

@natja: ja, ongeveer 40% minder.

19. Triskele

Triskele Niet meer actief

mooi hoor ik heb van mezelf lichte wenkbrauwen en ik verf ze altijd een kennis van mij heeft dit laten den en ziet er erg mooi uit maar die kan wel tegen een stootje pijn maar vond het erg pijnlijk en als ze van te voren had geweten had ze niet geweten of ze het had gedaan maar na het eenmaal te zien was ze toch wel overtuigd want het ziet er mooi (en toch natuurlijk!!) uit!

20. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Heel mooi!

Deel Deze Pagina