Ik wil ook wel meedoen met de besloten club. Net weer 90,- boodschappen bij AH. En behalve 4 salades zat er niets luxe bij. En niet eens vlees of koek ... Ik begrijp het gewoon echt niet
Mag ik ook meedoen? Herken me in veel... waar blijft ons geld? Kunnen t prima betalen maar de boodschappenrekening is vaak te vroeg leeg. Denk veel op aan koffie op terras, even cadeautje hier, etc. T irriteert me dat de pot steeds bijgevuld moet haha
Hoi Billy, bij ons wil de tweeling perse bij elkaar slapen, we hebben ook 1 slaapkamer te weinig. Oudste zoon heeft een hoogslaper gekregen en kleding ligt in een andere kast. Maar ik weet natuurlijk niet hoe groot je huis is, en wat jij te klein vind. Ik schrijf ook mee met `weinig boodschappengeld`. Maar wel leuk om dit topic te lezen, misschien steek ik er wat van op. Tip voor TS, er is een boek van iemand die ook veel geld verdiende en bewust is gaan consuminderen en daarmee hun huis gingen afbetalen. Omdat ze geen geld meer nodig hebben staat hun boek nu gratis online te downloaden. na het lezen van dit boek is bij mij een knop omgegaan en konden we ineens gemakkelijk rondkomen van weinig, https://hannekevanveen.wordpress.com/2012/03/28/je-geld-of-je-leven-nu-gratis-downloaden/
Ja erg zeg voor jullie. Ik ken iemand die een garage naast hun huis omgebouwd heeft omdat zij ook MS heeft (ze woont er nu nog niet). bah rotziekte!
Daar kun je wel een beetje op besparen door in het vooruit te kopen, kadootjes bijvoorbeeld. Laatst zag ik leuke tuinfakkels bij de Hemarkt, ik heb er meteen een paar meegenomen omdat die leuk zijn om te geven als kadootje, met iets erbij. Wijn koop ik ook wel eens in de aanbieding om weg te geven, of een lekkere douchegel van Therme of Vogue die zijn wel eens 1+1. Kaartjes zijn ook niet erg duur bij het Kruidvat, soms 5 voor 1,50. Ik heb hier een hele stapel voor alle gelegenheden liggen. Oja zeep maken, of scrubhartjes maken en in een leuke pot doen, kun je online wel googlen hoe dat moet. Kost weinig en wordt zeer gewaardeerd. In mijn ogen kun je prima attent zijn zonder dat je er een fortuin aan kwijt bent.
Onze tweeling wil ook niet apart slapen. Sterker nog, pas moest de oudste naar de hap. De jongste heeft al die tijd huilend bij me gezeten omdat hij niet kon slapen. Hij vroeg steeds waar 'ies' was. Zo noemt hij zijn broertje. Toen die weer terug was ging het duimpje in de mond en was hij zo vertrokken.
oooh (wel heel schattig) we laten ze wel eens apart inslapen als ze onrustig zijn en blijven kletsen en spelen, ook al willen ze dat niet. Dan leg ik 1 van de tweeling in mijn bed, en als ze slapen dan leg ik hem weer in het stapelbed.
Ik doe graag mee! Wij hebben echt een riant inkomen maar dat zie je onvoldoende terug op onze spaarrekening. Ik ga zou het prettig vinden om gewoon eens uit te komen.
We hebben twee slaapkamers. Dus de tweeling nu bij ons en de oudste op eigen kamer. Oudste is slechte slaper, die zie ik zo snel nog niet bij de tweeling liggen en ook daadwerkelijk gaan slapen.
eum nee inderdaad. Dus jullie hebben 2 in totaal, verkeerd begrepen. ik zou er geen 3 bij elkaar willen hebben. Een slaapbank in de kamer is geen optie ? Nee grapje.
Hahaha, we hebben nog wel een overloop en als het te lang duurt voor we wat anders hebben, kan daar ons bed misschien nog wel staan.
Haha dat werkt dus niet. Maar ze slapen super goed. Wel eens gebeurd dat de een alles onderkotste. Dus wij grote lamp aan, kamer schoonmaken, bed verschonen, kind in bad weer aankleden. De ander slaapt rustig door zonder een vinger te bewegen haha.
Ik heb me ook aangemeld. Zou hier ook echt wel eens goed zijn... Misschien dat ik de overstap van dingen dan wat beter aandurft. Zit overal al eeuwen (energie, verzekeringen etc) en ben altijd bang om te switchen 🙈
wat leuk, hier net de overstap gemaakt van energiemaatschappij nu aan het kijken voor de verzekeringen
Ja hoor: Prima wasmiddel (witte en bonte was) maken voor 0,25 per liter. Wasverzachter, een liter voor een paar centen. Allerlei andere schoonmaakmiddelen kan je trouwens ook spotgoedkoop en simpel zelf maken (allesreiniger, afwasmiddel, febrèse, gootsteenontstopper, meubelpoets, schuurmiddel, etc., etc.) Gewoon zoeken op Pinterest en je bespaart echt veel geld uit. Vooral dat wasmiddel, dat scheelt zoveel.