Vandaag hadden wij een afspraak om grofvuil op te laten halen. Ging om oude tv lattebodems oude pc oude kinderwagen wat glas platen badstandaard en badje stoelen en nog wat dingen. Dit mocht gisteren avond na 10 uur buiten gezet worden. Dus mijn man heeft dit vanmorgen vroeg netjes buiten gezet ( of zeg maar gerust vannacht ) Nu was alles op het badje en de glasplaten in de nacht al weggehaald maar niet door grofvuil want die komen pas na 8 uur. Op internet staat dat als je het zelf weg kan brengen ( dus die glasplaat en het badje ) Je een boete krijgt voor het op laten halen van grofvuil. Maar ik wist ook niet van te voren dat ze alles mee zouden nemen en dit lieten staan Hoe kan ik dit nu oplossen?
Denk dat ze stax de rest komen halen, hier ook eel gebeurd dat we spullen buiten zetten en mensen uit de buurt / omg dingen hebben meegenomen. Ook den haag.. Nooit problemeb mee gehad. Zie wel vaker dezelfde man langsrijden met een busje die dingen weghaalt wat mensen voor het grofvuil hebben buitengezet.
ja ze komen sowieso want heb die afspraak staan maar het zijn nu maar 2dingen en zou niet zo blij zijn als ik straks een boete krijg..
Is geen probleem, ik heb eens gebeld om hout op te halen.. En de ochtend erna was alles opgehaald en hen moesten nog komen. Niks van gehoord.
Heel herkenbaar. Als ik wat buiten zet is het na een uur weg. 'S nachts rijden er in DenHaag busjes rond, die mensen weten precies welke wijk op welke dagen grofvuil komt. Hun neuzen ertussen en nemen mee wat zij gebruiken kunnen. Je krijgt geen boete. Wat je eventueel kan doen is bellen en aangeven dat de helft al is meegenomen vannacht.
Meis boete waarom ? jij hebt het netjes door gebeld/mailt . Jij kan er niks aan doen mensen jouw spullen mee nemen. Gebeurt hier ook als er wat buiten staat. Mis kun je er nog wat bij zetten.
Ja ik ga zo bellen ze zijn pas half 9 bereikbaar (nu dus ga gelijk bellen haha) En het maar uitleggen.. Helaas niks meer om er bij te zetten haha
Ik zou me er niet zo druk om maken. Je krijgt vast geen boete. Gebeurt wel vaker dat mensen grofvuil buiten zetten en dat het weg genomen wordt door andere voor dat hen komen. Zullen zij vast ook mee bekend zijn.
Gebeurt bij ons ook altijd. Als je drie dingen bij het grofvuil zet, staan er de volgende ochtend drie andere dingen... Nog nooit problemen mee gehad, ondanks dat je op de website van de gemeente moest aankruisen wat je bij het grofvuil ging zetten. Geen idee waarom ze dat nog laten doen, het is volslagen zinloos als je het mij vraagt... En nee, nog nooit problemen mee gehad. Ze zijn wel wat gewend
Nou de spullen staan er nog steeds..straks nog maar eens bellen om te vragen hoe of wat inmiddels is er nog meer bij gezet..
Nee ik niet had allea wat weg moest al buiten gezet haha. Die twee dingen van mij en spullen van andere zijn om 1 uur opgehaald en heb verder niks gehoord dus zal wel goed zijn haha