Hoi Ik wil even wat van me afschrijven. Ik had al eerder een topic gemaakt over die vriendin die me liet barsten >.> Nou het vervolg er van Ik heb haar aangesproken op msn, en vroeg dus hoe belangerijk onze vriendschap voor haar was, ze stond gewoon online (en is ze er dan ook haar kennende) maar had geen zin om te reageren. Wat ik eigk al dacht. Dus ik zei zo tegen haar, van dat ze met nergeren niks berijkt en dat ik haar dan net zo goed gelijk kan blockeren, nou nog niks, dus ik stuurde haar een buzzerd of hoe heet dat? en toen pas reageerde ze zegt ze ''Ik heb hier geen zin in, ik ben vet moe en kom net uit me werk'' (staad ondertussen al ruim een half uur online ofzo) Dus toen knapte er iets bij mij, bedoel, ik probeer met haar te praten en dan heeft zij er geen zin in omdat ze MOE IS? ze werkt altijd halve dag op maandag dus kennelijk heeft ze geen zin om ff met me te praten, maar komt wel online om met haar online ''vriendinnen'' te praten maar ik ben niet belangrijk genoeg voor haar. Echt ik ben echt zo kwaad op haar. Dus toen zei zei dat ze moe was en geen zin had bla, zei ik dat ze een egoist is, bedoel we hebben elkaar al een week niet gesproken, ik wil het uit praten en zei heeft er GEEN ZIN IN omdat ze MOE is, wat is dat voor een k*t excuus? ze wilt echt helemaal geen moeite doen om met me te praten anders had ze dat wel gedaaan of had ze gezegt van ''is het goed als we later praten want ik het schikt me niet op het moment'' dat had ik veel beter gevonden dan om gelijk nee te zeggen omdat ze moe is. En wat zegt zij dan, dat ik een egoist ben, hoezo ben ik een egoist ik heb haar nog nooit laten zitten zij mij wel al tig keer! :x Ik doe nog de moeite om het uit te willen praten en zij niet, en dan nog durft ze mij een egoist te noemen. Rot kind, ben echt zo pissig >.< sorry voor het lange verhaal, maar moest het echt even kwijt.
Ik denk dat je dr gewoon moet laten zitten, denk dat de boodschap van haar kant nu wel duidelijk genoeg is.. zou dr geen tijd en aandacht meer aan besteden.
Tja klinkt lullig maar waarom zou je hier nog steeds energie insteken als je er toch niks voor terug krijgt. Ik was er klaar mee geweest.
heel vervelend inderdaad...misschien wel lastig om via msn iets uit te praten? je zou het natuurlijk nog eens in real-live kunnen proberen. Samen een bakkie doen of zo? of is het echt helemaal over nu? sterkte in elk geval!
Ik zou iig dit soort gesprekken niet via MSN laten plaats vinden, ik had haar dan wel ff gebeld. Maar net als wat anderen zeggen, lekker laten gaan.....het is de vriendschap schijnbaar niet waard.
Ja sommige meiden:x Laat ik er maar over ophouden Maar denk dat je er geen energie meer in moet steken..
normaal zou je dat idd ook doen, maar het heeft geen nut als ze je telkens laat zitten. Ik heb contact met haar verbroken, bedoel aan dit soort mensen heb je gewoon echt geen reet :/ zucht, wel zonde want we kende elkaar al 10 jaar en dan doet ze zo
Heel sneu idd dat je soms je vrienden ineens leert kennen. Deze persoon lijkt me idd ook echt de moeite niet meer waard om aandacht aan te besteden. Je wordt er moe en boos van, en je kunt je tijd wel beter gebruiken denk ik Heel veel sterkte ermee in ieder geval.
Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om het contact te verbreken. Zulke mensen ben je beter kwijt dan rijk!
ik zou het helemaal laten zitten nu, en als het ooit nog goed zou moeten komen, dan zal dat vanuit haar kant moeten komen.. zo zonde om zomaar een vriendschap weg te gooien vind ik.. maar voor haar is dat dus niet belangrijk,.. dan hoeft zij ook niet belangrijk te zijn voor jou... gewoon laten vallen, hoe kut het voor jou ook is..
Als je haar echt wil spreken stap je op de fiets, in de auto of whatever en ga je erheen om opheldering te eissen. Het feit dat je dat niet doet,zegt mij al genoeg. Komop zeg, jullie zijn toch volwassen vrouwen? Dan ga je toch niet zo puberaal via msn op elkaar zitten vitten?
ach ja als haar ouders normaal waren had ik dat wel gedaan, ik moch opeens daar niet meer komen waarom weet ik niet, heb ze nooit wat aangedaan daarom kwam ze dan naar mij of spraken we in de stad af. En met haar valt gewoon niet af te spreken want ze heeft nooit zin en tijd :/ dus dan maar via msn waar ze meestal wel achter zit. Dus ja.. het gaat niet altijd zoals het ''hoort'' :/
Ze woont bij haar ouders??? Nou dat is ook al lekker. Gewoon niks meer op uit doen..Msn heeft nog nooit een ruzie opgelost en zal het alleen maar erger maken.
misschien heb je daar wel gelijk in. Wat ik eigk wel erg schandalig vind is dat haar ouders bepalen met wie ze om MAG gaan :/ en ze is dan 25j he =O we hadden nog een vriendin die ook opeens niet meer mocht komen omdat haar ouders der niet mochten :/ maarja.. blij dat ik niet dat soort ouders heb ;3 heb nu dat gezeik toch niet meer ^^' maarja vind het wel jammer
je hebt genoeg moeite gedaan (ook je andere topic gelezen), zou er ook helemaal klaar mee zijn. geen energie meer insteken, kun je beter doen bij mensen die wel de moeite waard zijn voor je toch!
Lastig verhaal. Ook ik heb me msn wel eens aan staan terwijl ik er dus niet ben. Misschien was ze er ook gewoon niet. En ook ik heb niet altijd zin om te praten. Je moet het van beide kanten bekijken. Het andere verhaal heb ik niet gelezen dus verder oordeel ik er niet over. Maar als het over is zo als meerdere meide zeggen dan is dat helaas. Zo wel jammer dat het zo gaat. Probeer nog een keer live met haar af te spreken zo niet dan is het echt over. Helaas tijdens mijn zwangerschap heb ik ook iemand de wind van voren gegeven een vriendin. Er zat al langer wat dwars. En las dat je ook zwanger bent. Het kan zijn door je hormonen dat alles nu in eens er uit komt wat je al langer dwars heeft gezeten. Ach ja. Meis sterkte en, tijd komt raad.