zoals de titel al vermeld : heeft iemand al ervaring met flexxfloors en zo ja ...wat zijn de postieve of negatieve dingen wij willen heel graag een andere vloer na jaren laminaat gehad te hebben ,en het lijkt ons wel makkelijk te leggen en goed te onderhouden ,maar of dit ook werkelijk zo is hier een linkje voor als je niet precies weet wat ik bedoel : Inspiratie video van Flexxfloors | FlexxFloors
Ja, wij hebben deze op het werk. Ik vind het een ontzettende mooie vloer. Hij is op het werk natuurlijk gelegd, maar na 3 jaar ziet hij er nog goed uit. het is niet echt geluidsdempend. In een woonkamer zal dat anders zijn, maar bij ons klonk het nog aardig hol (hoge muren). Maar, wel een echte aanrader.
Wij hebben het ook overwogen maar wij vonden het er toch 'goedkoop' uit zien. Wij zijn zelf geen liefhebbers van zeil en wij vonden dit er erg op lijken ook als je er op liep voelde het net of je op zeil liep.
ja ziet eruit als zeil, dat kennen ze in amerika dit ook en gebruiken ze vaak als goedkope vloervulling in van die reno projecten, lijkt mij echt een crime om ooit eruit te halen in elk geval!