Iemand ervaring met Firstwheels

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sjakie22, 31 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjakie22

Sjakie22 Bekend lid

13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland
    #1 Sjakie22, 31 mei 2011
    Laatst bewerkt: 31 mei 2011
    Ik zag vandaag een mooie aanbieding voor een Firstwheel City Elite 2011! Link. Firstwheels - Elite Functies

€290 ipv €469 – Kinderwagen/buggy: de Firstwheels City Elite 2011 compleet met reiswieg, voetenzak en verzorgingstas!

Hebben jullie ervaring met het merk?

Ik heb verder geen ervaring met kinderwagens, maar misschien kunnen jullie a.d.h.v. het model iets vertellen.

Meer info gevonden via google. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/247487-firstwheels-city-elite.html

2. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Wij hebben sinds kort de firstwheel city twin (vergelijkbaar).
    Deze duwt licht en is eenvoudig en klein inklapbaar (zover je dit van een tweeling wagen kan zeggen)
    voor mijn oudste zoon hadden we een bugaboo cameleon. Firtwheels is daar enigzins mee te vergelijken, maar mist de echte oerdegelijkheid die een bugaboo wel heeft.
    Ik zou, als je het budget hebt, eerder voor een bb gaan dan de fw.
    Een bb blijft het ook goed/beter doen op marktplaats.
    Succes!

3. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Maar als ik die prijs zie van de fw, zou ik daar denk ik ook voor gaan.
    Het kost al geld zat.. Die hele uitzet enzo.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.062
    3.857
    113
  5. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik heb een firstwheels gehad city elite , wel nog oude model toen heb er zonder reiswieg toen 249 voor betaald ,
    ik vond m geweldig ook de service van de fabrikant :)
    was iets afgebroken van de rem (door mn eigen schuld ) en kreeg n nieuw onderdeel ogestuurd als t niet zou werken kreeg ik n nieuw onderstel :) gewledig
    de zitting kan naar je toe en van je afgedraaid worden
    en rijdt lekker licht makkelijk met 1 hand te besturen :)

6. Sjakie22

Sjakie22 Bekend lid

13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland
    Bedankt voor jullie reacties. Het blijft toch lastig om direct te beslissen. Ik denk dat ik de wagens toch in fysiek moet zien en proberen. Ik zoek een kinderwagen in de stad en voor het wandelen in bossen en op het strand.

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.271
    2.968
    113
    Verplaatst naar babyuitzet.

Lotte

8. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Waardeloze wagens absoluut niet kopen. ga voor iets goeds en niet voor een first wheels, x-adventure , topmark of een wagen van een redelijk goedkope versie.

9. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

ik heb hem ook, en wil niets anders meer hoor!

10. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Vind het van die b keus wagentjes, en een na-aper van de bugaboo. Persoonlijk hou ik er niet van. vind het niet al te beste wagentjes. Ze zijn al wel wat beter geworden dan het eerste type, maar toch zou ik gaan voor een degelijke wagen zoals: maxicosi mura, mutsy, stokke of bugaboo.

11. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Ja maar dat vind JIJ! Elke post over wagens kraak je de goedkopere merken af, maar wat als een bugaboo of stokke niet in je budget ligt?

Deel Deze Pagina