heeft iemand hier ervaring met de Urban Jungle? Is ie makkelijk in de stad of is ie echt voor buiten? Je hebt twee versies (een gewone en een mountain ofzo) en ik vroeg me af of er mensen zijn die er eentje hebben en of het makkelijk is (ben op zoek naar een kinderwagen die en in de drukke stad handig is en op het strand, vandaar)
De urban jungle is echt perfect. Zowel in de stad, vanwege zwenkwiel, als op het strand en bos omdat je het zwenkwiel vast kunt zetten. Ik heb hem ook en wij hebben 2 honden. Verder heb ik geen auto en loop heel wat af met dat ding. Hij gaat mee de stad in, het bos in, de supermarkt, het strand, de heide etc...... Als je hem kunt betalen zou ik zeggen DOEN! Nog een voordeel is dat de buggy-zitting bijna helemaal plat kan. Ik had er ook nog een extra 'verkleiner' bij de SEET INSERT heet ie officieel). Zo kon Ruben al vanaf een maand of 4 a 5 in de buggy liggen. Vond ie heel wat leuker dan de kinderwagenbak namelijk. De voetenzakken die je er nog bij kunt bestellen zijn ook geweldig vond ik. DE kinderwagen bak kun je trouwens heel makelijk erop en eraf klikken. Wij lieten Ruben op visite wel eens erin slapen. Als het dan een drukke verjaardag was of zo dan droegen we de bak naar boven en als we naar huis gingen zo weer naar beneden en klikten hem op het onderstel zonder dat Ruben wakker gemaakt hoefde te worden.
Ik heb hem ook, voor deze beebie...en uit ervaring van neefjes, nichtjes en oppaskindjes weet ik dat het een top wagen is. Wij wonen aan het bos vlak bij het strand en hij rijdt echt super...
ok, postitieve verhalen dus! ik vind hem ook wat stoerder dan de bugaboo... welke versie hebben jullie?
Idd ook hier bevalt ie super! Wij hebben overigens wel de duo variant ! Maar ik vind hem echt geweldig in gebruik! Bugaboo vind ik ook heel leuk maar daar is helaas geen duo-wagen van ! Liefs, Hanneke!
Ik heb hem ook. De 2006 versie en vind hem geweldig! Gebruik hem nu 2 jaar en nog nooit wat mee mis geweest!