Iemand ervaring met de kidcar fietskar (twister)

Discussie in 'Verzorging' gestart door Linda, 3 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Zoals de titel zegt:

Iemand ervaring met de kidcar fietskar.

Ze hebben meerdere modellen, zit aan de twister te denken (?).

De keuze voor Kidcar is met name omdat deze ook wat oudere kinderen kan vervoeren (ruimte van binnen) zo heb ik begrepen tenminste. Onze tweeling moet er lang in kunnen want ik zie me niet met twee kleuters van 4 jaar oud door de stad fietsen later. Las dat ze er soms wel tot 7 jaar in kunnen. Weet niet of dat haalbaar is maar ze moeten er dus wel een tijdje in passen.

2. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    hoi
    wij hebben de kitcar twister en deze bevalt prima wij hebben dan geen tweeling maar er zit echt veel ruimte in aan de binnen kant.
    Ook hebben wij vrienden die ook een twister hebben en die bevalt ook prima ze hebben een dochter van 6 en die zit er nog regelmatig is. nu krijgen ze er een baby bij en deze gaat er ook bij in.
    wij zetten onze dochter er ook in om naar het kdv te gaan en zo en lekker even de stad in daar mee vind ik hem ook prettig. je moet er wel rekening mee houden dat je soms niet door poortjes kan in de supper markt. bv bij de aldi kan ik hier niet door het poortje alleen als ik het poortje helemaal weg haal dit doe ik dus ook.

als je het aan mij vraagt aanschaffen die hap het is echt een uitkomst.

succes

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    gaan we zeker doen, ben gelukkig ook een tweelingwandelwagen gewend en dat moet je ook weten waar je wel en niet in kan, ik pak in de supermarkt altijd de rolstoelkassa en eigenlijk kan ik alleen niet in de kruidvat dus gaan we naar de etos ;)

heb je nog tips voor een fiets, versnellingen zijn zeker wel nodig?

4. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    nou ja voor de fiets moet het eigenlijk niet echt veel uit maken.
    je voelt hem er wel achter hangen hoor dus wij hebben hier allebij een fiets met 7 versnellingen en ik vind dat erg prettig.
    zeker als je een tunneltje omhoog moet fietsen met de kar.

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    thnx voor de tips, wij gaan shoppen ;)

6. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    veel plezier hahaha.
    en ik zou zeggen ga wel eens kijken op het net voor de kidcar want er is toch wel wat prijs vershil. wij hebben hem uit eindelijk hier in de buurt kunnen halen maar ook via het internet. wel zelf opgehaald maar het scheelde best wel wat geld.

veel succes en plezier

Deel Deze Pagina