Iemand ervaring met baby smart proof schoentjes van shoesme?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door anieska, 3 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Hey allemaal,

Zoals de titel al zegt, heeft er iemand ervaring met de schoentjes van shoesme, en dan de baby smart proof?
    Mijn dochter wordt bijna een jaar en loopt nog niet, wel overal langs, af en toe staat ze los, en loopt aan de hand.
    Ik weet dat slofjes/blote voetjes in huis beter zijn, en dat hebben we ook. Na veel zoeken en proberen eindelijk een paar slofjes gevonden die aanblijven.
    Maar nu waren we van de week buiten in de speeltuin met haar oudere broers en ze wou niet de hele tijd op de arm dus we hebben haar even op de grond gezet, en ze ging zelf tegen een speeltoestel aanstaan.
    Slofjes werden vies en nat...(logisch)
    Nou dacht ik, eigenlijk moet ik een soort van schoentjes hebben en nou las ik over de shoesme, iemand ervaring?
    Mijn dochter heeft hele kleine voetjes en heeft nog slofjes 0 tot 6 maanden aan. Van shoesme zijn ze er vanaf maat 18 zag ik, geen idee of dit gaat passen, want zie nergens de cm staan.
    Lang verhaal, maar iemand ervaring met de schoentjes?En wanneer deed je ze aan? pas als ze gaan lopen, of toch ook wat eerder?
    We zitten trouwens ook veel op de fiets dus ze lijken mij dan ook wat warmer voor op de fiets...

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.887
    3.922
    113
    Geen ervaring mee want ik vind ze belachelijk duur... Helemaal als je kindje eigenlijk nog niet loopt.
    Voor op de fiets kun je ook gevoerde slofjes kopen, bijv van aapies.

3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.071
    12.030
    113
    Hier ook een dreumes die graag buiten speelt en veel op de fiets zit. Ik heb ook deze schoentjes voor hem gekocht en ze bevallen uitstekend! Idd warm op de fiets, geen natte voeten buiten en wel de flexbiliteit die ze nodig hebben. Ik heb ook nog Bunnies, die zijn ook fijn!
    Overigens draagt hij ze sinds hij 12 maanden is en nog niet liep, nu is hij 14 maanden en kan hij los lopen. Uiteraard doe ik in huis blote voeten of slofjes aan.

4. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Geen ervaring mee maar snap zeker dat je schoentjes voor haar wilt.
    Wij hadden pech omdat zoontje al maat 23 had dus niks baby proof te koop en maar op slofjes naar buiten.
    Zou naar de schoenenwinkel gaan en ze daar op laten meten.
    Zorg wel dat ze staat als ze opgemeten word en beide voetjes laten meten kan een verschil inzitten.

5. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Ja, hier ervaring! Ik ben super tevreden over deze schoenen. Lekker warm en flexibel. Lijkt me een prima oplossing voor jouw dochter. Ze zijn idd vrij prijzig maar ik heb ze in de sale gekocht met 30% korting.

6. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.071
    12.030
    113
    Nu is er veel uitverkoop, ik heb 50% korting gezien in een kinderwinkel.

7. Liminous

Liminous Actief lid

23 okt 2009
    371
    69
    28
    NULL
    NULL
    Hier ook hele goede ervaringen met smart proof. Dochter loopt er nu nog steeds op.

Je hebt nu bij Kixx online 40% korting op shoesme schoentjes. Wellicht de moeite :)

8. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Super schoenen. Wel pas gekocht toen dl al los begon te lopen. (Tegen de 11 maanden, met 11 maanden 1 week liep ze volledig los). Ze heeft nu de vervolgschoen. Idd erg duur maar vind de ontwikkeling van de voetjes een stuk belangrijker.

9. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik heb ze ook. Ik heb ook nog een paar te koop. Die heeft mijn dochter 1x aangehad in de kinderwagen. Het is maat 19. Ze zijn te koop voor 15 euro ik heb de doos ook nog. Ik kan straks de zool opmeren als je interesse hebt.

10. Query

Query Actief lid

17 sep 2013
    278
    0
    16
    Ik zweer bij Shoesme Baby proof wanneer ze beginnen te lopen. Ze zijn inderdaad vrij prijzig maar in de sales toch voor een leuk prijsje te koop. Zelf investeer ik liever in goede flexibele schoenen die goed zijn voor haar voeten dan schoenen die goedkoper zijn maar een stugge zool hebben. Ze zit nu nog in maat 20 en laat haar erin lopen tot dat ze uit de baby proof maten groeit.

Deel Deze Pagina