Ineens langere cyclus of toch zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by LittleAngel22, Jan 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

Aug 28, 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    Mijn vriend en ik zijn sinds een paar maanden bezig voor ons eerste kindje! Super spannend natuurlijk :) We wouden het zo spontaan mogelijk doen, dus zonder temperaturen/ovu testen..
    (wat voor mij erg moeilijk is, want ik wil altijd alles z.s.m weten, zeker nu :p )

Nu heb ik de 1e 2 maanden een nette cyclus van 31 dagen gehad. 3e maand ineens 39? Had die maand erg veel zwangerschaps symptomen, en toen ik ook nog eens niet ongesteld werd wist ik het zeker, IK BEN ZWANGER!! Helaas zeiden de (vele..:)) testen iets anders, en na 39 dagen werd ik dus toch nog ongesteld..

Deze maand eerst weer uit gegaan van de 31 dagen, want wie weet was de 39 dagen wel een uitschieter ofzo? En weer werd ik niet ongesteld! Toch voor de zekerheid de 39 dagen maar afgewacht..
    En inmiddels zit ik op dag 41 (hoera!) en nogsteeds geen ongi te bekennen :) Dacht maandag en dinsdag wel dat t zou komen, had hoofdpijn/buikkrampen, maar gelukkig kwam er niks.. Dus weer getest, en helaas weer negatief..

Deze maand verder niet veel symptomen gehad, alleen wat pijnlijke borsten, en steekjes bij m'n schaamstreek en lies.

Vertrouw mijn lichaam inmiddels helemaal niet meer natuurlijk, en weet dus ook echt niet wat ik nu moet. Toch maar weer afwachten, of toch over een paar dagen weer een testje wagen? (wat ik al bijna niet meer durf ivm de mega teleurstelling elke keer :p ) Wat denken jullie?

2. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi ik had iets soortgelijks en ben toen toch maar gaan temperaturen. Dat gaf me uiteindelijk juist rust, omdat ik nu weet of mijn eisprong geweest is of niet en dat ik ongeveer tien dagen erna ongesteld word. In het begin is het wennen en was ik er toch meer mee bezig, maar nu in cyclus drie geeft het inmiddels rust in mijn kont. Ik weet ook dat als ik veel vloed krijg, ik een eitje kan verwachten. Ik doe dan enkele dagen wat ovutestjes en dan weet ik het zeker.

Ik zou nu afwachten en iig om de dag blijven klussen. Doe over een week nog eens een Testje.

3. linn86

linn86 Lid

Jan 10, 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ik heb dat nu ook, heb normaal een cyclus van 28 dagen met af en toe uitschieters tot 35 dagen. Nu heb ik al een cyclus van 38 dagen en nog niet ongi. Heb afgelopen maandag een test gedaan en wat denk je... Negatief....
    Nu zit ik te twijfelen of ik nou moet afwachten of nog een test doen..
    Heb nu wel ongi krampjes maar het zet niet door. Ook heb ik het idee dat mijn buik zich aan het opblazen is. Ben van 's morgens tot 's avonds met vlagen misselijk en soms als ik opsta van de bank ben ik duizelig. Misschien moeten we idd even een paar dagen wachten en dan nog maar eens een testje doen.

4. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik heb ook weleens gehoord dat je hcg later aangemaakt wordt, omdat je bijvoorbeeld een late innesteling hebt. Ik dacht dat dus bij mijn cyclus van 40 dagen. Achteraf waren bij mij de "ongikrampjes", juist een late eisprong. Maar ik hoop voor jullie dat je je innesteling voelt :D
    Daardoor ben ik blijven temperaturen, want kreeg toen zo'n tunnelvisie, dacht dat mijn ei op dag 17 was, want dat zei FF toen. Snapte er helemaal niets meer van. En bij de echte stijging dacht ik, zie je wel, hij stijgt door. Zo stom achteraf gezien. Daarom doe ik vanaf nu ook een ovutestje, dan weet ik het echt zeker. Succes en ik duim! Maar hodut rekening met een tegenvaller.

5. Alita

Alita Niet meer actief

hmm als ik je verhaal zo lees zou ik echt even afwachten want ook nu kan je een langere cyclus krijgen....

6. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Ben je gestopt met de pil?
    De kwaaltjes passen heel goed bij ontpillen. Je cyclus is onregelmatig en allerlei zwangerschapsachtige kwaaltjes komen te voorschijn. Helaas is het dan puur ontpillen.

Als je meer inzicht in je cyclus wilt hebben zul je aan de tempen of ovutesten moeten gaan.

Je kan natuurlijk over een paar dagen weer testen, het kan natuurlijk raak zijn. Succes.

7. linn86

linn86 Lid

Jan 10, 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 10 maanden gestopt en heb dit in al die maanden nog niet eerder gehad of gevoeld..

8. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

Jan 7, 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Nou ja, dat heb ik ook. Ik heb me nog nooit een week lang zo beroerd gevoeld. :(

9. linn86

linn86 Lid

Jan 10, 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zeg dat wel ook steeds koud en dan weer warm, en sinds vandaag weer iets raars ik vloei net zo als bij een menstruatie alleen het is wit/doorzichtig... Heel raar

10. Alita

Alita Niet meer actief

meiden volgens mij hadden wij het tegen ts....

11. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Que?

12. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Rauw eiwit achtig (vruchtbaarslijm)?

13. linn86

linn86 Lid

Jan 10, 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja daar lijkt het wel op

14. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

Aug 28, 2011
    345
    6
    18
    Waddinxveen
    "fijn" om te lezen dat ik niet de enige ben! Ook ik ben een week beroerd geweest. Ging er van uit dat t een griepje was ofzo.. Ook hoofdpijn, misselijk, super koud etc. veel witte afscheiding heb ik ook last van. Soms ook best veel!

15. linn86

linn86 Lid

Jan 10, 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het lijkt idd op een griepje en als ik loop lijkt het wel of ik spierpijn in m'n buik heb ook zo raar

16. Alita

Alita Niet meer actief

omdat van alles door elkaar heen liep opeens en meiden volgens mij reageerde op een vraag voor ts:D

17. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ben je misschien aan de pil geweest en dus pas gestopt? Dan kan het namelijk even duren voor je cyclus weer helemaal in regelmaat is. Anders zou ik indd over een paar dagen toch weer een testje doen, als je nog niet ongesteld bent. Is die weer negatief, dan een paar dagen later weer herhalen en als het je te lang duurt, kun je altijd even je HA bellen.

18. Karinkaat

Karinkaat Lid

Jan 5, 2012
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb precies dezelfde symptomen als linn. Ik ben drie dagen over tijd. Gisterenavond een test gedaan en die was negatief.

Ik ben 7 maanden geleden met de pil gestopt en heb een heel regelmatige cyclus. Precies 32 dagen. Nu ben ik met vlagen wat misselijk, heb wat gevoelige borsten en ik lijk wat spierpijn in mijn onderbuik te hebben. Geen kramp of steken gehad de laatste 5-6 dagen.
    Ik houd er rekening mee dat ik misschien toch ongesteld moet worden en probeer wat afleiding te zoeken. Heb vanmiddag de honden een flinke wandeling gemaakt, in de hoop dat de lichaamsbeweging misschien wat verschil maakt.
    Ik hoop natuurlijk wel dat ik zwanger ben, maar hoop dat er snel duidelijkheid komt. Deze onzekerheid is erg vervelend.

Iedereen succes met afwachten!

19. Wennes140

Wennes140 Lid

Nov 9, 2011
    69
    0
    0
    Hier ook hetzelfde. Ben 3 dagen overtijd of heb een lange cyclus.
    Deze week ook wat ziekjes geweest en pijn in mijn lies...
    Ben erg benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden.
    Of niet hopelijk :)

20. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

Aug 28, 2011
    345
    6
    18
    Waddinxveen
    @ Linn - precies dat heb ik ook! Die buikspier pijn vond ik echt zo vreemd!

@ Charity - ja heb de pil geslikt, en ben sinds augustes gestopt. Ga denk van t weekend nog een testje wagen.. Heb besloten dat als ik evt. na 60 dagen nog niet ongi ben en een nega test heb ik even langs de HA ga :p Zit morgen "pas" op dag 42 dus heb nog even te gaan

@ Karinkaat - die onzekerheid is idd echt heel vervelend. Ben dan ook "liever" ongesteld. Dan weet ik het tenminste :p

@ Wennes - ook spannend dus! Wel toevallig dat we allemaal n beetje dezelfde dingetjes hebben... Hoop maar dat we allemaal zwanger zijn dan! ;)

Share This Page