Iemand bekent met Volare of Popal fietsen?

Discussie in 'De lounge' gestart door evelien69, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    De titel zegt het al..... onze 3 meiden hebben een nieuwe fiets nodig.... nu zie ik als ik buiten om me heen kijk veel van die popal en volare fietsen.... Heeft iemand van jullie die? En hoe bevalt dat ook op de langere duur?

2. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Mijn dochter heeft een roze Popal omafiets. Ze heeft 'm gekregen toen ze 8 werd. Inmiddels heeft ze een nieuwe fiets nodig omdat ze er echt te groot voor word, ze is nu net 11. Dus als het een fiets wordt voor 2 of 3 jaar en die niet heel intensief gebruikt wordt (bijv. elke dag een hele rit van en naar school) zeg ik dat het wel kan. Mijn mening is dat het zeker geen fiets is waar je jaaaaaren mee kan doen. Hij rammeld hier inmiddels goed en de handvaten van haar fiets begonnen al heel snel los te zitten.

3. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Mijn dochter wilde graag een omafiets en bij het zoeken kwam ik ook Popal tegen. Ik ben reviews gaan zoeken en heb het zekere voor het onzekere genomen en heb er GEEN gekocht. Ze heeft nu een Loekie van MP. Die vertrouw ik sowieso.

4. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Hier 2 omafietsen van Popal.
    Er wordt niet veel op gefietst, daarom gekozen voor een goedkoper merk.
    Maar... de kwaliteit is niet echt goed. Ze gaan snel roesten, zadels zitten regelmatig los. Het achterlicht brak spontaan af en de standaards zijn heel lastig naar beneden te krijgen.
    De prijs-kwaliteits verhouding klopt dus wel....

5. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ja ik heb op internet ook negetieve verhalen over popal gelezen, wij fietsen wel regelmatig, dagelijks naar school ( 4x10 minuten)en naar de sportclub ed.

maar over volare kom ik minder slechte punten tegen.....één volare fiets is zelfs tot kinderfiets 2012 gekozen door de Anwb..... ik denk dat ik popal sowieso maar laat vallen......

Deel Deze Pagina