Hoi hoi, Zoals jullie kunnen zien ben ik nog niet zo heel erg ver in mijn zwangerschap. Nu heb ik iedere avond , na het eten, de gehele avond last van opboeren, echt heel erg, en zuurbranden. Kan dit bij de zwangerschap horen? Misselijk ben ik gelukkig niet meer, maar nu dit...Soms het ik het gevoel dat mijn eten niet eens goed daalt zeg maar. Erg vies en luidruchtig allemaal Alvast bedankt! Groetjes Marieke
maagzuur hoort er wel bij, maar of opboeren erbij hoort, geen idee. Misschien eet je teveel in eens, en dat het daarom niet goed zakt. Probeer eens om wat vaker, maar dan in kleinere porties te eten, misschien helpt dit.
Ik heb er helaas ook last van. Ook al vanaf het begin van de zwangerschap en het wordt helaas alleen maar erger. Ik probeer door mijn porties te matigen en het gebruik van rennie en gaviscon de boel onder controle te houden maar echt je van het is het niet.
Hoi, Ja, ik heb 's avonds wel erg veel honger dus eet ik een aardig portie ...misschien dat het teveel ineens is idd! En ik heb de neiging om lucht mee te happen. Oorzaak gevonden ...hopelijk! Grtz Marieke
ik geniet ook altijd nog een paar uur na van mijn avondeten, hoort echt bij de zwangerschap, je maag wordt steeds verder omhoog gedrukt en door de hormonen wordt je slokdarm luier
Hier nog zo een. Erg he?! Heb het echt pas sinds ik zwanger ben. En idd vooral ´s avonds. Maar overdag kan ik er ook wat van hoor! Ben al lang blij dat ik niet misselijk ben. Maar leuk is anders...
Haha, ja ik heb er ook last van.. maar dan als ik in bed lig en wil slapen... :thumbdown: Dan komen er boertjes omhoog en krijg ik ineens veel speeksel in mijn mond.. getver, heel goor. :x Normaal heb ik dat alleen vlak voordat ik moet overgeven.. :sick: Lekker verhaal he
En nog eentje met opboeren en maagzuur, hier gaan er liters gaviscon doorheen... Als ik in bed lig ga ik meestal op mijn recherzij liggen, dan heb ik er namelijk geen last van. Maar zodra ik op mijn linkerzij ga liggen, oeiiii
Ik heb het ook hoor! Vanavond nog een flinke portie surinaamse bami weg zitten werken, en het lijkt inderdaad niet te zakken, werd er gewoon benauwd van. Nu zakt het weg, en idd flink boeren en 6 uur later nog proeven wat je gegeten hebt hihi. Achja hoort erbij. Inderdaad wat meerdere kleinere porties eten is beter. X Manon
ik heb het ook. naarmate de zwangerschap vorderd wordt het meer.ik vind het nu wel een opluchting want anders wordt het zuurbranden echt niet leuk meer. met een baar ontspanpte luchtstootjes "zakt"het een ehel klein beetje. maar dat boeren heb ik inderdaad ookal van het begin af aan. het zal er wel bijhoren deed het eerder amper tot nooit.
Hier nog 1, achter elke maaltijd of elk glas drinken ff flink boeren haha. Voorheen mocht ik blij zijn als ik een boer kon laten, maar tegenwoordig win ik het dik van mijn vriend