ideen voor een familiedag

Discussie in 'De lounge' gestart door Yellowsun, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    We willen met onze vriendengroep een familiedag organiseren.
    We willen zelf iets doen dus niet zoiets duurs wat voor je georganiseerd word.
    We moeten wel rekening houden dat ere nog kleine kinderen bij zijn van 1 1/2 jaar.
    Vorig jaar hebben we een huifkartocht gedaan
    Iemans tips of ideën??

2. MissT

MissT Niet meer actief

- Stadwandeltoch met een rondvaart?
    - Speurtocht?
    - Spelletjes dag, met oud nederlandse spelletjes
    - Golfen (midgetgolf)

3. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Wij hebben met onze familiedag (leeftijd van 0-65 jr) ''wie is de mol'' gedaan als thema. (als je uitleg wil, dan kan ik je dit nog wel een keer uitleggen). We begonnen bij ons thuis en hebben een luchtkussen gehuurd (€40,- voor een hele dag). We hebben thuis was opdrachten gedaan, en zijn vervolgens naar een ''activiteiten iets'' gegaan. Dat hadden we een grote familiefiets gehuurd (kunnen ook kinderzitjes op) we hebben een route gefietst, met onderweg wat opdrachten. Ook hebben we toen midgetgolf gespeeld. Voor de kinderen was er een mini golf club. Daarna weer terug naar huis en daar een warm en koud buffet laten bezorgen. Was allemaal zeer geslaagd!

Succes!

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij gaan met de familiedag altijd naar een grote speeltuin die we dan voor een dagje afhuren... de kinderen kunnen dan lekker spelen en de volwassenen kunnen lekker zitten en kletsen... we nemen dan lekkere belegde broodjes mee, taart en allerlei andere lekkernijen...

en de familiedag van mijn kant daar gaan we altijd mee naar preston palace... kan je onbeperkt eten en drinken, zwemmen, sauna's bowlen, minigolfen, een kermis is er nog, een binnenspeeltuin voor de kids... en na afloop gaan we lekker uit eten daar... maar dat kost nogal wat als je een grote familie hebt.. de speeltuin is erg goedkoop...

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

wij gaan in april met de hele familie naar de Efteling. niet origineel, wel leuk!

vorig jaar hebben we iets heel vets gedaan:

we zijn naar een restaurant geweest en hebben daar een cluedo achtig moordspel gedaan. iedereen kreeg een rol, iemand dus die van de moordenaar, en je moest volgens een protocol hele hoorzittingen enzo houden. het personeel van het restaurant had kaarten, filmpjes en alles gemaakt erbij en stookten ons lekker op. tussendoor dus eten.

dat was echt de gaafste familiedag ever!

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wij zijn met zijn alleen een middagje center parcs gaan doen dus eerst bowlen en erna lekker eten

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Wij zijn een keer naar giethoorn geweest, daar lekker met een bootje rondgevaren.
    We hadden een mannen boot, en een vrouwen boot...we moesten een bepaalde route afleggen. En het was errug gezellig.
    In giethoorn is sowieso van alles te doen.

Verder zijn we een keer een dagje naar borkum geweest, daar gefietst en een huifkarren tocht gedaan.

Ook zijn we een keer naar de dierentuin geweest, naar schiermonnikoog, papenburg, ppff en nog veel meer maar kan er even niet opkomen.

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Wat ook erg leuk is, is om naar Enkhuizen te gaan.
    Het Zuiderzee museum.
    Daar is een oud hollands dorp, hier ga je met de boot naar toe.
    Het dorp is erg leuk om rond te lopen, je hebt er allemaal oud hollandse spelletjes, oude ambachten, en kinderen kunnen zich verkleden in ouderwetse klederdracht.

9. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    wij gaan met familiedag altijd naar n pretpark, dit jaar denk ik de efteling of phantasialand (bruhl) is altijd zeer gezellig! behalve 2 jaar geleden toen was ik hoogzwanger dus moest op elke hoek zitten en mocht bijna nergens in haha toen baalde ik wel :D

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik organiseer dit jaar onze familiedag en wij gaan bij een restaurant/zalencentrum oudhollandse spellen doen en vogelschieten.
    Daarna BBQen met z'n allen.
    Voor de kinderen staan er speeltoestellen,springkussens enzo.

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

phantasialand is erg leuk, maar voor buggys of kinderwagens minder toegankelijk vind ik.

12. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

ja dat klopt want is echt overal bergop bergaf! maar ja gaan genoeg mannen mee en maar 1 buggy dus dat komt wel goed :D en lekker eten he! hmmm :p alleen daarvoor ga ik al hahaha
    weet nog toen ik n jaar of 21 was waren we de dag vantevoren uitgeweest laat thuis en s'morgens werden we wakker dus ik zeg tegen me zus had best zin in dat eten van phantasialand oow zegt ze ik ook! zijn we naar phantasialand gereden hebben entree betaald gegeten en toen zijn we weer gegaan :$ echt erg hahaha zou ik nu nooooit meer doen :D

13. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Die familiefietsen is natuurlijk wel leuk he? Met een picknik onderweg.Als je zou willen wil ik ook wel een uitleg van het wie is de mol spel.
    Een dagje pretpark hebben we het over gehad maar we waren het er over eens dat de groep daar te groot voor is en je dan toch weer groepjes gaat krijgen en je elkaar nog niet de hele dag ziet.En een pret park is best wel duur.Dus dat valt af.
    Bootje varen hebben we ook al eens gedaan was erg leuk maar er zijn nu te veel kleine kinderen bij,misschien een beetje gevaarlijk.
    Maar er zitten hele leuke tips bij.
    We willen aan het einde van de dag hier gaan eten in een restaurant waar gehandicapte mensen werken.We kunnen daar lekker en goedkoop eten en is voor de kinderen heel erg leuk want die worden overal bij betrokken.

Deel Deze Pagina