Ideeen voor naam van knuffel!

Discussie in 'De lounge' gestart door Hope87, 13 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier héle originele namen...

Een tutpopje heet 'tut'. Een ijsbeertje heet 'beer' en een konijn heet 'konijn'. Wanneer hij ouder wordt, mag hij zelf de namen verzinnen. Al noemt hij ze Jan-Hendrik; dat maakt mij helemaal niks uit. Zolang hij ze maar heeft, troost in vind, mee kan knuffelen en niet verliest :D Oh, en ze moeten lief voor hem zijn ;) Anders grijp ik ze.

Ik had vroeger ook een hondje dat 'hondje' heette. Superorigineel :D

2. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.299
    2.554
    113
    Beer heet hier Beer en Iijsbeer ijsbeer.
    Oudste heeft een tutdoekje wat doekje heet.

Ze geven ze zelf meestal wel een naam

3. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Hier girafje en popje lekker origineel dus....

4. Ganzje

Ganzje Actief lid

5 nov 2012
    264
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier een gele Leeuw die tut heet. .. haha

5. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Hier hebben ze het ook zelf verzonnen... De oudste dochter haar knuffels heten doekie en giraffe haha erg orgineel...

Bij de jongste noemden we haar knuf knuffie... Toen ze 1,5 was noemde zij hem uit het niets Pisa (zoals de toren van Pisa) waar ze het vandaan heeft geen idee hihi we eten eigenlijk nooit pizza of iets dergelijks. Verder heeft ze een oversized beer die gewoon peer heet en een gehaakte pinguïn die heet pingin.

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Discriminatie (grapje) :D Alle beren heten hier beer ! We maken geen onderscheid :cool: Zijn ijsbeer heet beer maar nu ik erover nadenk; hij heeft ook nog een teddybeer die ik ook beer noem. Hmm. Misschien moet ik hem maar gewoon Teddy gaan noemen....

7. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Hier heten ze o.a. Panda, Beer en Aap. Zeer origineel dus.

8. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Geen naam gegeven mijn dochter noemt dikkie dik: dikkie en een knuffeldoekje heeft ze zelf Swiep genoemd (denk door Swiep van het Zandkasteel)

9. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier heeft dochter het ook zelf verzonnen.. Haar speenknuffel heet Pipi :p Nou prima hoor, :D Voor de rest noemen wij dingen gewoon bij naam, het schaap, de hond enz..

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier alles wat beer is: Teddy, Yoshi heet Yoshi, Nijntje heet Nijntje... tja eigenlijk best simpel. Haar pop is Baby en haar lego poppetje is pop... en Woezel en Pip idem... tja lekker origineel haha

11. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Dochter heeft 2 tutpopjes genaamd mama pop en papa pop.
    Helaas is de derde tutpop Fleur pop op vakantie (kwijt).

12. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Mijn dochtertje heeft een nijlpaardje, en die heet Harry :D hahaha
    Stond volgens mij ook bij het merkje, Harry de Hippo.. Van tiamo is dat. Dus vandaar Harry! :D

13. adi

adi Niet meer actief

Is het de knuffel voor je kind?
    Laat het kind dan de naam verzinnen, knuffel is meestal heel intiem voor een kind, en de zelf bedachte naam verstrekt die intieme band.
    Als noemt ze het beer of konijn, who cares? :p

14. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    $_84.jpg

Mijn zoontje heeft zo'n knuffel, alleen is die van ons nu net zo oud als mijn zoontje, dus die knuffel is nu grauw/grijs geworden haha, maar die word spoekie genoemd.

15. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Muizenknuffel heet Muis en beer heet Beer ... ga zo maar door! ;) LEkker makkelijk!

16. Koon

Koon Niet meer actief

Haha bij ons heet zijn liefste knuffelaap, Aapie.

17. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.384
    867
    113
    Mijn zoon heeft dezelfde en hij noemt hem knuf. Ook heeft hij een toet, van een goed doel toen gekocht.

18. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Hier een beer die overal mee naartoe gaat. Voordat hij kon praten hebben wij hem de naam meneer Beer gegeven. Zodra hij begon te praten is hij hem Nana gaan noemen. Hij is hier onder beide namen bekend.

19. sjak

sjak Niet meer actief

Dit is ook mijn dochter haar knuffel (gelukkig 1vd 5...)
    Die van haar heet Spookie. Mijn moeder vond het op een spookie lijken en dat hebben we overgenomen.
    Haar poppen heten: minke, anna, nola en lilly. Hoe ze er bij komt? Ik heb geen idee...

20. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.824
    3.611
    113
    Hier zijn de namen ook zelfverzonnen door mijn zoontje: dino, draak, stegosaurusje, eendje, jokie, jet, Nijntje en Pattie (schildpadje, maar dat kon hij toen hij hem kreeg nog niet goed uitspreken). Oh, en een kangaroe die Kaloentje heet, maar die is nog van mij geweest :)

Deel Deze Pagina