hallo, ik ben gisteren jarig geweest! Nou wil ik graag maandag op mn werk nog trakteren, voor mn collega's. maar deze zijn allemaal aan de lijn, dus hoef niet met taart, gebak, chocola etc aan te komen. het zijn allemaal vrouwen. Iemand nog leuke ideetjes??
Fruitspiezen, in een halve meloen geprikt. Lekkere gezonde broodjes, gewoon een heel vers bruin goed gezond beleggen misschien wat verschillende soorten broodjes gezond en dan in vieren snijden, leuk ok schaal leggen oogt ook leuk!
Waterijs (raketjes van de Lidl zijn heel erg lekker, lekkerder dan de echte raket vind ik. Ze hebben ook peren- en aardbeienijsjes.) Bakjes verse fruitsalade met lekker zomers fruit, aardbeien, frambozen, bosbessen, bramen, nectarine, perzik, meloen...Leuk gekleurd bakje, parasolletje erbij en het ziet er superleuk uit. Eventueel een klein beetje aanmaken met 7up light In plaats van iets tussendoor de lunch verzorgen, je kunt vanalles koud meenemen, bijvoorbeeld hartige taarten, wraprolletjes met gerookte zalm, pastasalade, luxe broodjes....de mogelijkheden zijn eindeloos.
Sushi Kan je heel makkelijk zelf maken (of kopen, nog makkelijker) en het is niet perse slecht voor de lijn. Je hebt er vega/vis/vlees varianten in en het is weer eens iets anders. Beetje soya-saus, wasabi en ingemaakte gember erbij serveren en je hebt een heel chique uitdeeldingetje Wraprolletjes vind ik ook een erg leuk idee. Kan je ze zelf vullen en daarbij rekening houden met de dieetwensen (halal, kosher, vega, dieet, etc.).
tot onze grote teleurstelling kregen wij van de week bij de pauze van een collega geen taart Ze zei dat haar secretaresse een schaal fruit zou brengen. Nu kwam er een schaal verse fruit salade en daar hebben we toch van zitten smikkelen! Verse eierkoeken van de bakker, of ontbijtkoek met noten (maar of dat nog heel erg verantwoord is weet ik ff niet)