Ik heb net een bestelling bij Wehkamp gedaan die nergens terug te vinden is (heb er voor gebeld en gezocht op de site). Ook deed de site na betaling raar. Het geld is wel afgeschreven. Maar heb ook geen bevestiging of wat dan ook. Als ik ga zoeken op het rekeningnummer (wat ik eerder had moeten doen maar goed...) dan krijg ik een ander nummer dan waar mijn geld heen is gegaan. Dit nummer is echter wel voor acceptgiro en het gaat hier om ideal. Is er iemand die recent bij Wehkamp met ideal heeft betaald en de bestelling gewoon geleverd is? Zo ja, kunnen jullie mij dan het rekening geven waar jullie geld naar toe is gegaan?
Je kan toch achteraf betalen bij wehkamp? Ik hoef nooit vtv te betalen. De bestelling hoort in je account te staan want daar kan je hem ook volgen. Was de site waar je heen ging wel beveiligd?
Als ik dit zo lees vrees ik dat je het slachtoffer bent van phising. Hoe ben je naar de site van wehkamp gegaan? Handmatig ingetoetst of via een mail?
Ik had het slotje in de gaten gehouden. Maar ipv de groene waas die er normaal achter zit zat was het wit met groene letters. Maar op die manier kreeg ik het vandaag bij alle beveiligde sites. Dat is idd het nummer waar het naartoe is gegaan gelukkig Poeh Concentreren is niet mijn ding.
Ja daar vreesde ik ook even voor. Ik weet niet eens meer hoe ik op de site kwam. Ik heb adhd en dan kan ik nog wel eens dingen doen zonder mijn aandacht er goed bij te houden. Achteraf kon ik mij niet meer herinneren of ik uberhoupt wel mijn adres gegevens bijv in beeld heb gekregen. Gelukkig komt het nummer overeen
Ik betaal altijd achteraf maar je bestelling met wel op je account te zien zijn. Ik krijg ook vaak geen mail van de bestelling maar stuur mezelf wel altijd een betalingsbevestiging. Als je het nergens terug kan vinden zou ik morgen de bank bellen of ze het geld nog terug kunnen halen. Met zulke grappen werkt het zo dat jij lekker aan het betalen bent maar dan staat er een 2e scherm achter je pagina die jij niet kan zien. Voor jou lijkt het net of alles klopt maar helaas gaat er dan een ander met je geld vandoor. Dus nog even goed kijken of er echt geen bestelling is en dan morgen de bank bellen
Daar staat dus helemaal geen bestelling.... Maar aangezien het iig het juiste rekeningnummer is ga ik morgen vroeg nog even bellen als het nog niet verschenen is. De telefoniste zei dat het systeem soms ineens even traag is.
Ik heb dit altijd bij wehkamp, daarom bestel ik zelden nog iets. Heb je Facebook? Even een printscreen van je betaling via een privé bericht naar hen sturen met je klantnummer en bestel gegevens. Zij zorgen dat je de bestelling alsnog binnen 2-3 dagen hebt en dat je het in je wehkamp account terug vindt.
Ik heb dit ook wel eens gehad. Ik heb ze toen idd de gegevens van de betaling gemaild en het is allemaal goed gekomen!
Even een privebericht naar fb wehkamp. Ze antwoorden heel snel. Echt goede service daar. Ik bestel daar graag
Inmiddels staan ze gelukkig in de lijst. Achter sommige staat informatie en bij sommige staat een vraagteken. Geen idee wat dat betekend. Maar ik wacht vanmiddag even af of alles netjes binnenkomt. De datum waarop ik betaald zou hebben klopt ook niet. Dit is een dag te vroeg genoteerd. Als iemand nog een baan zoekt in de ict kan die een open sollicitatie sturen