IBAN Wehkamp ideal

Discussie in 'De lounge' gestart door Rietje88, 20 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik heb net een bestelling bij Wehkamp gedaan die nergens terug te vinden is (heb er voor gebeld en gezocht op de site). Ook deed de site na betaling raar. Het geld is wel afgeschreven. Maar heb ook geen bevestiging of wat dan ook. Als ik ga zoeken op het rekeningnummer (wat ik eerder had moeten doen maar goed...) dan krijg ik een ander nummer dan waar mijn geld heen is gegaan. Dit nummer is echter wel voor acceptgiro en het gaat hier om ideal.

Is er iemand die recent bij Wehkamp met ideal heeft betaald en de bestelling gewoon geleverd is? Zo ja, kunnen jullie mij dan het rekening geven waar jullie geld naar toe is gegaan?

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Je kan toch achteraf betalen bij wehkamp? Ik hoef nooit vtv te betalen. De bestelling hoort in je account te staan want daar kan je hem ook volgen.

Was de site waar je heen ging wel beveiligd?

3. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    NL05 INGB 0702 2783 78 Wehkamp Finance B.V.

Heb je daar iets aan?

4. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Als ik dit zo lees vrees ik dat je het slachtoffer bent van phising. Hoe ben je naar de site van wehkamp gegaan? Handmatig ingetoetst of via een mail?

5. Rietje88

Ik had het slotje in de gaten gehouden. Maar ipv de groene waas die er normaal achter zit zat was het wit met groene letters. Maar op die manier kreeg ik het vandaag bij alle beveiligde sites.

Dat is idd het nummer waar het naartoe is gegaan gelukkig :) Poeh :) Concentreren is niet mijn ding.

6. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Gelukkig!

7. Rietje88

Ja daar vreesde ik ook even voor. Ik weet niet eens meer hoe ik op de site kwam. Ik heb adhd en dan kan ik nog wel eens dingen doen zonder mijn aandacht er goed bij te houden. Achteraf kon ik mij niet meer herinneren of ik uberhoupt wel mijn adres gegevens bijv in beeld heb gekregen. Gelukkig komt het nummer overeen :)

8. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    #8 cactusje, 20 sep 2016
    Laatst bewerkt: 20 sep 2016
    Ik betaal altijd achteraf maar je bestelling met wel op je account te zien zijn.
    Ik krijg ook vaak geen mail van de bestelling maar stuur mezelf wel altijd een betalingsbevestiging.
    Als je het nergens terug kan vinden zou ik morgen de bank bellen of ze het geld nog terug kunnen halen.
    Met zulke grappen werkt het zo dat jij lekker aan het betalen bent maar dan staat er een 2e scherm achter je pagina die jij niet kan zien.
    Voor jou lijkt het net of alles klopt maar helaas gaat er dan een ander met je geld vandoor.
    Dus nog even goed kijken of er echt geen bestelling is en dan morgen de bank bellen

9. Rietje88

Daar staat dus helemaal geen bestelling....

Maar aangezien het iig het juiste rekeningnummer is ga ik morgen vroeg nog even bellen als het nog niet verschenen is. De telefoniste zei dat het systeem soms ineens even traag is.

10. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Heb mn reactie aangepast..
    Ik had het verkeerd gelezen 😯

11. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Ik zou nog even afwachten tot morgen inderdaad.

12. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Ik heb dit altijd bij wehkamp, daarom bestel ik zelden nog iets. Heb je Facebook? Even een printscreen van je betaling via een privé bericht naar hen sturen met je klantnummer en bestel gegevens.

Zij zorgen dat je de bestelling alsnog binnen 2-3 dagen hebt en dat je het in je wehkamp account terug vindt.

13. Biebsje

Biebsje Actief lid

27 aug 2015
    252
    86
    28
    Ik heb dit ook wel eens gehad. Ik heb ze toen idd de gegevens van de betaling gemaild en het is allemaal goed gekomen!

14. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    Even een privebericht naar fb wehkamp. Ze antwoorden heel snel. Echt goede service daar. Ik bestel daar graag

15. Rietje88

Inmiddels staan ze gelukkig in de lijst. Achter sommige staat informatie en bij sommige staat een vraagteken. Geen idee wat dat betekend. Maar ik wacht vanmiddag even af of alles netjes binnenkomt.

De datum waarop ik betaald zou hebben klopt ook niet. Dit is een dag te vroeg genoteerd. Als iemand nog een baan zoekt in de ict kan die een open sollicitatie sturen :p

Deel Deze Pagina