Tips voor lekker (en fris) ruikend huis?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Sheila82, 26 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Zoals de titel al zegt...wat gebruik jij om je huis lekker ruikend te krijgen?

Ons huis is altijd wel lekker fris hoor, maar soms kom ik ergens en dan denk ik: hmmm, dat ruikt lekker!
    We zijn pas verhuisd en wonen nu sinds het weekend in het huis. Het ruikt nog een beetje nieuw zeg maar van het verven enzo..

Air wick en zo ruikt wel lekker, welk luchtje gebruik jij?
    of nog andere tips?
    Voor op de wc ga ik denk ik zo'n ' bol' zetten van air wick.

2. 2bb

2bb Niet meer actief

Ik gebruik een lampe berger (alleen bij speciaalzaken voor bv servies te krijegn), supersysteem met héél veel verschillende geurtjes...mmm

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Zo'n geurding voor in het stopcontact met drie luchtjes die iedere 30 minuten afwisselen.
    Een doekje besprenkelen met een lekker geur en die in de stofzuiger. Als je dan ztofzuigt verspreidt zich ook een lekker luchtje

4. BoBam

BoBam Niet meer actief

ik vind het altijd lekker om wat waspoeder op te zuigen met de stofuiger en dan het huis te stofzuigen!
    Ruikt lekker! En als je aan het schoonmaken bent laat die emmer met sop dan gewoon wat langer in de kamer staan.
    Bij mij zeggen ze namelijk ook altijd dat het hier zo lekker fris ruikt!

5. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ambi pur 3volution. :)

6. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ambi pur winter geval met 3 geurtjes, ruikt echt heerlijk! verder van die geur zakjes overal neerzetten, en ik heb als decoratie sinaasappels met kruidnagels erin, en dat ruikt ook heerlijk!

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Zo'n schaaltje met potpourri en een waxinelichtje eronder. Kun je ook in diverse geurtjes krijgen.

8. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

een man die iets minder vaak scheten laat :)

ik doe altijd een vanille-olie met een waxinelichtje eronder, lekker subtiel, niet zo overheersend.

9. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    in de keuken zo'n stopcontact geurding en verspreid in huis van die geurzakjes van bridgewater candle compagny...(koop je o.a. bij intratuin) ruiken heerlijk..en ik brand vaak een geurkaars....

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik heb bijna altijd een geurkaarsje branden van de brise.. Heerlijk fris en in verschillende geuren te verkrijgen!

11. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    voor de vloer blue wonder maar dan de groene speciaal voor de vloer heeeerlijk

12. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik gebruik deze van air wick 'vanille' :

Op de begane grond heb ik er eentje in de stopcontact en boven in onze slaapkamer.. En iedereen die bij ons komt zegt 'Ohhh wat ruikt het hier lekker' dus het werkt echt ;)

13. kira1985

kira1985 Niet meer actief

Ja blue wonder voor de vloer die ruikt zo lekker, en ik brand vaak geurkaarjes van ambi pure

14. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Wierook, soort: "Nag champa." Heerlijke geur!

15. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    hahaha ik zet gewoon een raam open en dat is heeerlijk fris. ik hou absoluut niet van die geur dingen in huis is mij veel te benauwd. oftewel slaat op mn adem. ik vind het dan ook heerlijk dat voor ik naar bed ga de roosters boven de ramen open te zetten en de volgende dag ruikt het heeerlijk fris in huis.

16. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Bedankt voor al die tips!
    Ik heb nog wel van die dingen liggen die je in het stopcontact moet doen maar zocht daar dus ook nog lekkere geurjes voor, jen hebt nl verschillende.
    Ik ga die 3 evolution ofzo eens kopen denk ik!
    Van die geurzakjes zijn ook heerlijk inderdaad, ik moet weer nieuwe halen, ik haal ze meestal bij de tuinen maar zal ook eens bij intratuinen kijken, is hier dichtbij, kan ik meteen voor leuke vazen enzo kijken!
    BLue wonder de normale werkt super maar ruikt idd niet zo heel lekker, ik zal ook hiervan de groene eens haen, die zal dan ook wle goed zijn.

Het ruikt nu trouwens ook wel lekker, heb zo+n geurbrander met vanille oliedruppeltes. Maar wil niet de hele tijd kaarsjes branden.

Bedankt vor de tips, vooral ook de prciese namen van de lekkere dingen zijn handig.

17. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik heb er zo een met 2 van die geurtjes die afwisselen. Doe de vloer en alles wat er ook maar af te nemen valt met de allerreiniger van ajax, de rode/roze... Maja heb 2 honden en 2 katten en dat blijf je ruiken,vind het jammer omdat ik niet wil alsmensen binnenkomen en denken wat meurt het hier zeg... Waarschijnlijk zit dat meer tussen me oren maar oke. Alles doe ik met geurspul. En ook een verstiver voor in huis, en dan niet zo een voor de wc maar een speciaal voor in huis, dacht ambi-pur ook.

Dus als er nog geur-tips zijn voor mensen die veel dieren hebben WELKOM hahaha

18. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ik doe vaak wat schoonmaakmiddel/ allesreiniger in een steelpannetje emt wat water erin. Zet dat op het vuur. Zodat het goed warm is dan loop ik met het pannetje door de kamer en dan verspreid er een heerlijke geur. Succes verzekerd!

19. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Jaaaa, Nag Champa, heerlijk! En voor de afwisseling soms een bloemengeur, bijvoorbeeld Jasmijn of Wild Flowers van The Mother's Fragrances.

Mijn man houdt niet van wierook, zegt hij, maar hij vindt het wel altijd heerlijk ruiken thuis. :)

20. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Mijn man kan helaas niet tegen die geurtjes, dus hier ook elke dag gewoon lekker het raam open, en soms wierook. Ligt eraan welke, sommige kan hij gelukkig wel tegen.

Deel Deze Pagina