Hallo, ik heb hutspot uit de vriezer gehaald, (wel vers gemaakt en daarna ingevroren)en nu vraag ik me af hoe ik dit het lekkerste weer kan opwarmen, dat het geen klef zooitje wordt? wie heeft hier ervaring mee?
Ik doe beide wel.... dus of in de magnetron of in de koekepan. In de laatste krijg je inderdaad lekkere korstjes in de hutspot.
opbakken is heerlijk..... goede klont boter erbij en water en je hebt heerlijk prakkie mijn man eet het liever de 2e dag opgebakken dan de 1e dag vers
Iggylover, je man heeft gelijk hoor. Heerlijk, zo'n opgebakken prakkie met een klont boter. Hier gaan mensen vast raar van kijken, maar hutspot is ook heerlijk op brood.
Kijk ik niet van op hoor. Mijn ouders deden dit altijd op brood de volgende dag als het opgebakken was. HIHIHIHIHI. Liefs en dikke knuffel, Patricia
zo vreemd is dat niet hoor, vroeger bij mijn ouders thuis deden we dat ook altijd al met restjes boerenkool en zuurkool. is gewoon heerlijk en opbakken in de koekepan blijft inderdaad het lekkerste. raad je wel aan om het een dag van tevoren te laten ontdooien in de koelkast. als je het in de magnetron laat ontdooien word het een kleffe natte hap.