Ervaringen Kraamhotel

Discussie in 'De bevalling' gestart door lizsett, 4 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizsett

lizsett Actief lid

7 mrt 2012
    482
    0
    16
    Den Haag
    Hallo Dames,

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen over een kraamhotel.
    Voor nu heb ik mijzelf ingeschreven voor 2 dagen.

Reden: Het lijkt me heerlijk om kraam visite te mogen ontvangen op een locatie waar ik niets kan doen (zelf bescherming). Daarnaast is het een stukje onzekerheid en geeft het een fijn gevoel als er 24 uur per dag zorg beschikbaar is.

2. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Hoi! Ook wij willen na de bevalling naar t kraamhotel, om dezelfde redenen. Hier kan je als je wilt gewoon eerder weg of een nachtje langer blijven. Dus ook als t kriebelt om naar huis te gaan kan dat gewoon! Ik vind t echt fijn dat er zoiets bestaat :)

3. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Bij mijn oudste ben ik 10 dagen in het kraamhotel geweest.
    Helaas een week zonder mijn zoon omdat hij nog in het ziekenhuis lag.
    Ik werd heel fijn behandeld en raad het iedereen aan die door omstandigheden niet thuis kunnen/willen blijven na hun bevalling.

4. lisanne1204

lisanne1204 Actief lid

19 jul 2008
    243
    5
    18
    Vrouw
    Wij hebben er destijds bewust voor gekozen omdat we in een verhuizing zaten ik ben thuisgebleven in ons oude huis tot de weeen begonnen toen de verloskundige geweest was zei ze ga maar rustig naar het kraamhotel en toen daar bevallen en de volgende dag zou mijn vriend helpen de spullen oververhuizen maar heb hem huilend gebeld omdat ik zo graag wou dat hij weer bij me was we zouden 5 dagen blijven maar na 3 dagen naar huis omdat eigenlijk alles was nodig was klaar was in huis en ik mij toch wel erg verveelde daar hahaha maar het was wel een heerlijke tijd

Deel Deze Pagina