Hey meiden, Ben met een gedicht bezig voor mijn schoonouders maar kom ff niet verder .. Ik ben zelf al trots op mezelf dat ik uberhaubt iets op papier heb staan maar wil nog wat meer op papier maar heb echt geen idee meer .. Help ! Dit is wat ik al heb .. Hun gedicht word denk ik als 3e opgedragen vaandaar dit begin .. En toen kwamen we bij Opa en Oma ( achternaam ) aan. want ja lieve mensen die kunnen we natuurlijk niet zonder gedicht naar huis laten gaan. Opa en Oma staan altijd voor hun kleinkinderen klaar. Ze zijn hun erg dierbaar. Dag en nacht in de weer, En ja hoor daar komen de drukte schoppertjes weer Ze doen dit met veel plezier En wie weet Opa en Oma worden het er ooit wel vier En toen ??? Iemand nog ideetjes voor me ?? Mijn schoonmoeder is kraamverzorgster misschien dat ik daar wat over kan zeggen ?? Vinden jullie het wat of zeggen jullie neeeeee overnieuwe beginnen .. Alle tips zijn welkom
Lieve mensen, niet getreurd Opa en Oma komen natuurlijk ook nog aan de beurt! Want wat voor Sint zou ik zijn als ik opa en oma geen gedicht zou geven Zij zijn tenslotte het zonnetje in hun kleinkinderens leven! Ze zijn enorm met die druktemakertjes begaan En zullen dag en nacht voor ze klaar staan Met drie kelintjes is het altijd een drukte van jewelste hier En wie weet komt er als verrassing nog wel een nummer 4 Wat voor Oma natuurlijk geen probleem zal zijn Want werken met die kleine hummeltjes vindt zij meer dan fijn Papa en Mama zijn erg blij met een opa en oma zo toegewijd En waarderen jullie liefde, zorg en tijd Daarom geeft de Sint jullie met blije zin Een mooi kadootje namens dit drukke gezin! Kan je hier iets mee?