Ook wij zijn op zoek naar een meisjesnaam, onze oudste heet a.imee en mijn stiefdochter r.omee, we hebben al heel wat lijstjes gehad maar dé naam zit er nog niet tussen. Wat we tot nu toe hebben: Jade Benthe Senna Ella Merle Julie Julia Julia vinden we wel leuk, maar misschien is R.omee en Julia te veel Romeo en Julia associatie? Door de samenvoeging van gezin hebben we al 2 namen die niet echt matchen door de eindklank... Graag jullie meningen en aanvulling voor andere suggesties
Benthe..haha nee ik ben bevooroordeeld. Voor een tweede meisje staat aimee heel hoog op ons verlanglijstje! Daarnaast vind ik het ook leuk bij de namen van jullie meiden passen. Tweede keuze: Merle
Ik zou Julia inderdaad niet doen... Van dit lijstje vind ik Elle (dus niet Ella) en Merle leuk. Andere suggesties: Céline Joëlle Valérie Isa Noor Mirthe Famke Veerle Jasmijn
Ella of Julie Julia is inderdaad ook een hele mooie naam, maar begrijp wel je punt mbt Romeo&Julia. Maar tis niet dat het niet kan ofzo. Andere suggesties: Hannah, Nora, Tess/Tessa, Lynn, Jessa.