Hallo, Bij de Albert Heijn zijn nu de Huggies in de aanbieding ( 3 halen 2 betalen ) maar durft nog geen 3 pakken te kopen want stel dat het niet bevalt.. Dus wie van jullie gebruikt en huggies? en hoe bevallen ze? sluiten ze goed af? Vallen ze hoog of laag in het ruggetje? Alvast bedankt.
hier heb ik 6 maand huggies gebruikt, vond ze wel fijn! Nu gebruik ik pampers, die zijn nog fijner! huggies blijven wat stug als ze vol zijn, pampers toch soepeler.
Hier ook Huggies. Ik vind ze juist zachter dan Pampers. Onze dochter kreeg een zeer buikje van de rand van de Pampers. Het schuurde de huid open. Ik ben helemaal "fan" van de Huggies!
Hier altijd Huggies, ze zijn wat smaller dan Pampers, dus je moet even kijken wat voor 'vorm' je kindje heeft denk ik. Hier smalle kindjes en Pampers zijn gewoon te breed, daarom hier dus Huggies . Uhm het ruggetje, tja, lastig volgens mij zitten ze gewoon normaal in het ruggetje (goh aan mij heb je wat !). Maar afsluiten doen ze hier prima, nog nooit een lekkende luier gehad !
Hier zijn Huggies geen succes, half jaar geleden gebruikt, na 2 uur al helemaal doorgelekt! Pampers en nu luiers van de Aldi gaan wel altijd goed. En Aldi is lekker goedkoop en je hoeft niet op aanbiedingen te letten .
Ben nu idd ook met een pak luiers van de Aldi bezig. Bevalt idd prima Denk dat ik het er maar op gok met de huggies. als ze niet bevallen kan ik de andere 2 pakken misschien nog wel doorverkopen
Ik heb ook altijd huggies, vind ze fijner dan pampers. En 's nachts gaat het prima. Alleen als het echt dramatisch is gaat er wel eens wat mis, maar ja dat is met alle luiers.
Wat dat betreft vind ik ze beter hoor, want anders ligt mijn dochtertje steeds met haar beentjes wijd.
zeg maar smaller tussen de beentjes dan? Hmm, ik vind de pamper al strak om de beentjes zitten, hoe zijn de huggie daarin?
ja inderdaad smaller tussen de benen! Huggies zitten helemaal niet strak bij me dochtertje en ik moet zeggen dat ze best wel spekkige benen heeft hahahaha.... Huggies heeft ook een elastiekachtig gedeelte bij de rug, en dat vind ik erg prettig. Want het komt heel vaak voor dat er poep omhoog kruipt bij Pampers en dat haar rompertje helemaal vies is.
Huggies zijn wat stugger, maar wel lekker hoog. Pampers zijn heel soepel, maar veel lager (lekken hier sneller door). Ik heb nu de combinatie gevonden! Lidl: lekker soepel en heel hoog. Bevalt prima hier (ook de prijs). Maar niks mis met Huggies hoor. Heb ze ook een lange tijd gebruikt, tot ik die van de Lidl heb ontdekt.
vandaag de eerste echte vieze poep baby gehad, hihi. Totaan haar schoudertjes.. (pampers) dus wie weet ga ik die huggies toch maar halen.. komen de maten overeen?ze weegt nu ong 4700 gram, dus ik kan nog wel 3 pakken maat 2 nemen, dunkt me?