Houtworm boktor dingen in huis

Discussie in 'De lounge' gestart door Scarabee, 26 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Iemand ervaring ?
    Ik kom regelmatig deze beestjes tegen, en ik vind ze erg lief en grappig etc, en zet ze dan ook geduldig weer buiten.. maar nét kwam ik een kastje tegen waar zaagsel bij lag, wat voor mij indicatie is van houtworm/boktor oid. En dat vind ik dan weer minder grappig..;)

Kastje natuurlijk meteen buiten gezet.. en gaat binnenkort naar de stort.
    Maar komen jullie ook weleens boktorren tegen in huis ?

Voordat ik een plaag heb en de woningbouw moet inschakelen.. waar ik dus echt het geld niet voor heb, aangezien je plaagbestrijding zélf moet betalen..

Wil geen drama om niks zeg maar.

Ik heb wel al houtworm/boktor spray, de natuurlijke versie, omdat ik nogal veel hout in huis heb. Toch een kastje getroffen dus alsnog.

Bijgevoegde bestanden:

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Nog nooit 1 gezien. Sorry. Maar zou info inwinnen bij bestrijdingsdienst.
    of misschien heb je een HG spray tegen boktorren?! :p
    zie topic irritante reclames haha

hoop dat anderen je kunnen helpen

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Moet trouwens ook meteen denken aan martin moreiro gooische vrouwen toen hij een keer zo n pak van een boktor aan had :p

4. Aylen

Aylen Niet meer actief

O jee, dat kan heftige gevolgen hebben. Mijn ouders hebben hun dak moeten laten vervangen door de rotdingen. Ik zou even het huis inspecteren, het kan nu overal zitten.

5. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Huisboktor

Het lijkt wel degelijk een boktor! Deze zijn zeer schadelijk en ik heb nog nooit gehoord dat je die zelf kunt bestrijden, maar inmiddels misschien wel? M`n moeder heeft er ooit haar huis tegen moeten laten behandelen.

Deel Deze Pagina