is dat wat voor een bijna 3 jarige die gek is van auto? Is hij er niet nog te klein voor? En welke? Ik zie door de bomen het bos niet meer.. De auto's zelf bedoel ik niet, meer welke racebaan.. En of dat al kan met 3 jaar Help
Mijn zoontje heeft er meer dan 100 en speelt er al vanaf dat hij 2 of 3 is mee dus kan heel goed voor je zoontje van 3. En je hebt heel veel verschillende auto's dus je kan gewoon kopen wat je mooi vindt. Je hebt ze per stuk of in groot verpakkingen met meerdere auto's. Je hebt ook racebanen en allemaal pakketten waardoor je die kan uitbreiden.
Met de autootjes speelt hij ook al heel lang, bedoel meer de racebanen als ik kijk op bol.com weet ik t niet meer
Mijn zoontje kreeg voor zijn 3e verjaardag de hotwheels garage maar die was echt heel snel stuk. Een heel hoog plastic gehalte
Dank je voor de tip. Denk ook niet dat het een garage word, met een garage zelf doet hij niet veel.. Af en toe haal ik de toet toet autogarage naar beneden, maar dat is een paar dagen en er word niet meer naar om gekeken. De autootjes zelf daarvan zijn al aardig af gereden
Wij moeten onze zoon van ruim 4 nog wel helpen met het in elkaar zetten van een leuke baan. Ik denk dat het voor een jochie van net 3 niet gaat werken. Tenzij je het zelf natuurlijk leuk vind om te doen
Mijn zoon heeft de baan waarvan het autootje door een machine wordt afgeschoten en dan door een looping heen. En dat gaat dan elke keer rondjes door die baan en je kan dat ook uitbreiden met allemaal stukken maar bij mijn zoon ligt die baan alweer tijden uit elkaar dus wordt niet meer meegespeeld. Maar nu is mijn zoon bijna 7 dus misschien niet meer leuk genoeg ofzo.
Wij hebben er een racebaan van gehad maar ik vond dat het ding erg veel herrie maakt. Dus dus een darda baan.
Mijn zoontje heeft hem al 2 jaar en nog niets van kapot. Verder is mijn zoontje van nu 4 al tijden druk met al die racebanen. Hebben er meerdere. Ok, mama moet hem nog wel eens in elkaar zetten maar verder vind hij het geweldig.