Horizontale streep op zwangerschapstest ipv verticale streep

Discussion in 'Zwanger worden' started by Suggar, Jul 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suggar

Suggar Lid

Jun 29, 2007
    9
    0
    0
    zelfstandige
    Hallo allemaal,

Ik heb een sterk vermoeden zwanger te zijn. Daarjuist 2 testjes gekocht in carrefour (QUID test)... Bij allebei kwam er meteen een duidelijke horizontale streep op te staan. Het controlevenster een duidelijke verticale streep.
    Zou ik nu zwanger zijn?
    Op de verpakking staan in test en controlevenster een verticale streep, dus wat moet ik nu denken?

Groetjes

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik weet niet precies welke test je hebt gebruikt, maar je hebt twee soorten testen:

* Op de ene test heb je twee afleesvenstertjes. De ene is de controlestreep en die is altijd verticaal. In het tweede venstertje verschijnt ook een verticale streep als je zwanger bent, als je niet zwanger bent komt daar helemaal geen streep te staan.

* Op de andere test heb je ook twee afleesvenstertjes. In het tweede venstertje komt een verticale controlestreep, zo kun je zien of de test goed gewerkt heeft. In het eerste venstertje komt sowieso een horizontale lijn. Alleen als je zwanger bent, verschijnt er ook nog een verticale lijn, zodat je een plusje krijgt. Alleen een horizontale lijn (minnetje) betekent dat je niet zwanger bent.

Een ander soort test ken ik niet. Dus daarop afgaand zou je zeggen dat je dus niet zwanger bent, omdat je alleen een horizontale streep had. Maar je hebt toch wel een bijsluiter bij de test, zodat je kunt nakijken wat voor uitslag je had?

Groetjes,
    Jippie

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Ik denk dat je test uiteindelijk een plusje moet worden, nietwaar?
    Ik bedoel er als 1 horizontaal staat en 1 verticaal en in de verpakking staat 2 verticale dan zou er over die ene horizontaal een verticale moeten staan zoals bij de CB.

4. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
  5. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    kijk eens hiernaast in het algemene fotoalbum bij zwangerschapstesten...op pagina 7 en 8<-- daar staan geloof ik die tests waar jij het over hebt
    ;)

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

als er volgens de handleiding een verticale streep moet komen, en er komt een horizontale is je test denk ik negatief.
    Maar ik zou een andere halen en doen als ik jou was!

7. nikton

nikton Bekend lid

Jan 10, 2008
    703
    0
    16
    waarom plaats je geen foto? Of doe gewoon een andere duidelijkere test? Succes!

8. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Ik denk dat je hem beter even opnieuw moet doen voor de zekerheid :) succes meis

Share This Page