De meeste katten poepen niet midden op straat. Maar t gebeurt wel! Ook in de bladeren die los liggen nu schijten katten. Dus het is heel goed mogelijk dat je ook wel is door de katten poep loopt. T formaat drol doet iig niet onder voor sommige honden! Buiten dat. Poep, welke poep ook, is vies.
Hier liggen de straten ook vol echt verschrikkelijk! Je moet ze altijd ontwijken met de wandelwagen maar het is onmogelijk! Ik erger me er ook altijd aan!
Ik snap de vergelijking tussen hondenpoep en kattenpoep echt niet. Ik wist toen ik gisteren de beginpost las, dat natuurlijk de kattenpoep weer eens zal worden aangehaald. Ik woon hier in een kattenbuurt ( lees...elk huis heeft 1 of 2 katten) en ik heb werkelijk waar nog nooit in kattenpoep gestaan of met mn wagen doorheen gereden. Ik zie de katten hun behoefte doen in elkaars tuin, ja ook de mijne, maar die beesten begraven hun drol! Ik heb nog nooit in de kattenpoep gegrepen hoor. Mijn buurvrouw ook niet. Katten poepen niet vol op straat of in de berm. En ja, ze vinden een zandbak wel lekker. Dus iedereen met een zandbak heeft hier maatregelen voor getroffen.
Wat een onzin! Beide is te ranzig voor woorden. En omdat je voor je hond belasting betaalt is het minder erg? Bah. Ik vind het zo asociaal als mensen de stront van hun hond niet opruimen. Edit: ik lees nu dat jij een echte aso bent die geen stront opruimt omdat je hondenbelasting betaalt Nee, dat is lovely
Ik moet wel eff lachen hoor toen ik gisteren het topic voorbij zag komen, was het eerste wat ik dacht; eens kijken hoe lang het duurt voordat de katten erbij worden gehaald
Vreselijk hondenpoep en je moet niet denken dat ik een bordje(verboden honden) voor het grasveld krijg waar oa een speeltuintje is en een grasveld ... Gemeente doet er niets aan helaas... Bekeuringen voor hondenpoep niet op te ruimen zouden ze net zo hoog moeten maken als door rood licht rijden kijken hoeveel het er nu wel kunnen opruimen... Volgens mij staat dit ook in de top 3 "ergernissen van Nederlanders"
Hier staan er bordjes bij de speeltuinen bordjes met verboden voor honden. Maar daar letten ze niet op hoor! Ze doen het gewoon alsnog! Zelfs als ze zien dat er kinderen aan het spelen zijn hebben sommigen nog het lef de hond uit te laten in de buurt van de kinderen!:x:x Terwijl er aan de overkanten van de speeltuintjes een leeg grasveld is waar je de hond makkelijk kan uitlaten aangezien het aan de sloot grenst!
Heb jij de poep laten checken dan van welk dier het afkomstig is? Ik heb wel degelijk katten in een berm zien poepen en die drol was dikker dan die van mijn honden! Lang niet alle katten begraven netjes, soms hebben ze er geen tijd voor bijvoorbeeld omdat er mensen of honden aankomen. Dus je kan wel degelijk in de katten poep hebben gestaan! Heb ik ook wel is, wilde de hond van mn moeder graag opeten, die is gek op katten poep...
Hier zelf een hond en echt die poept of heel ver in de bosjes ( waar niemand komt ) en eigenlijk ruim ik het altijd op. Heb zelf 2 meiden en vind het zo ontzettend smerig bah bah
Ronduit smerig en asociaal. In mijn woonland betaal je iets van Eur 500,- boete als je je hond op de stoep laat poepen en het niet netjes opruimt. Heerlijk dat je hier kan rondlopen zonder bang te hoeven zijn om in die troep te stappen. Alhoewel we in NL altijd nog meer last hadden van kattenstront in de tuin.
Dit dus. Onzin dat katten altijd hun drollen begraven. Die buurtkatten bij ons poepten gewoon vol op het gras. Mijn kinderen stonden er bijna dagelijks in als we geen maatregelen hadden getroffen.
Wagelijk!!! Op de laan naar school ligt ook geregeld honden poep en nu de bladeren overal liggen zie je het natuurlijk niet dus hier ook wel eens in zo een drol getrapt. Mensen die hun hond midden op straat laten poepen zijn gewoon asociaal. Een ongelukje kan gebeuren maar ruim het dan gewoon op. Hier in België krijgen mensen ook 50 euro boete als de politie het ziet eb het wordt niet opgeruimd.
Er zitten hier in de tuin geregeld katten maar nog nooit een drol gevonden wel van die duiven die alles onder kakken naar ja daar doe je niks aan hahaha
Ooh ja heel ergerlijk..! Heb het hier ook regelmatig. Er staan nu zelf 3 loopfietsjes en autos op me te wachten met enorme klodders eraan... Btw: het verschil tussen hondenpoep en kattenpoep (en voor de liefhebbers paardenpoep) is niet te missen hoor. Als je al een kattenkeutel vind. Die vind ik trouwens ook vreselijk in mijn voortuin hoor, maar dat is wat anders.
Ow ja bah... wij vinden regelmatig stront voor de poort, voor de deur en op de oprit... we grenzen heel fijn bijna aan een schoolplein en ook daar is regelmatig stront te vinden.. heel vies