Gister avond nog gedaan bij de kinderwagen....lig er eerlijk niet wakker om Kattenpoep begraven....tja....in de zandbak van mijn zoon....ook erg smakelijk....al 3 keer zand kunnen verversen omdat ik alleen bij het idee al over mijn nek ging als hij perongeluk iets in zin mond zou doen.... Met hondenpoep nog niet gehad Maar ik stop hier....geen zin in discussies hahahaha Ben blij dat mijn hond Idg poept
Nou inderdaad Zou wat worden als iedereen zo zou denken! En lovelymum: misschien is een overdekte zandbak een optie?
Ik dacht dat dit topic over honden ging? Snap niet waarom je steeds over katten begint. En ja kattenpoep is ook vervelend. Ik vind het aso dat jij de stront van JOUW hond laat liggen omdat jij hondenbelasting betaald. Dat is geen excuus voor de mensen die erin mogen trappen. En dat opruimen vind ik horen bij de verantwoording die je hebt voor je dier.
Ik ging gisteren ook over mijn nek toen mijn dochter hondenschijt aan haar broek had hangen, zou zo maar de drol van jouw hond geweest kunnen zijn!
Het eerste wat ik mijn honden geleerd heb is waar ze moeten poepen en piesen. Nadat we verhuisd waren weer. Beter gezegd onze reu toen hij nog leefde mocht niet eens tegen andermans heg aan piesen en dat wist hij donders goed. Ik vind het smerig om in andermans honden poep te staan en dus laat ik dat zelf ook niet gebeuren. Ik begrijp je frustratie dus volkomen.
Goed voor jou geld dus kennelijk mijn vorige post. :x Persoonlijk heb ik meer last van de hondenstront. Katten van de buren weten inmiddels dat ze beter niet in m'n tuin kunnen komen en de buren weten dat ook.
Alsof hondenbelasting je vrij maakt van het opruimen (de grootste onzin die ik ooit heb gehoord) de honden belasting is voor aanleg uitlaatstroken, van die plaatsen waar ze los mogen e.d. en van die speciale afvalbakken met zakjes (hebben wij in de wijk overal staan, erg netjes) en voor de trutten die de poep niet opruimen dus Katten vind ik trouwens net zo irritant hoor maar om een of andere reden heb ik daar nog nooit ingestaan, die doen het voornamelijk tussen de bosjes ofzo (ik weet niet) en ja onkruid daar zijn ze dol op, dus tuin goed schoon houden dan hebben wij hier nog nooit last ervan gehad, wel goed uitkijken bij aarde en zand e.d.
Bij speeltoestellen niet maar als je dus tien stappen verder van het toestel een stukje gras ziet en hij poept daar dan laat je het gewoon liggen? Weird. Het is toch een kleine moeite om het op te ruimen? Waarom neem je niet gewoon zakjes mee om het op te ruimen? En dat gezeik over kattenstront, mensen aub. Die beesten begraven het dus daar sta je echt niet zo vaak met je voeten in als al die vieze honden stront. En die beestjes kunnen er in principe niets aan doen, het zijn die luie asociale mensen die het laten liggen.
De zandbak sluit je toch iedere dag netjes af lijkt mij? Natuurlijk is dat ook smerig als dat er in zou liggen maar kom op zeg, netjes afsluiten en dan heb je er geen last van. Wees maar blij dat jij je hondje hier op het gras bij het speelveldje niet uit laat want je had het gepresenteerd terug gekregen met een vlaggetje er in.
Adressen graag van de mensen die hun hondestront niet opruimen.....Ik betaal namelijk ook belasting dus mijn strontjes hoef ik ook niet op te ruimen......en kattestront tja ook vervelend maar nogal onmogelijk om daar als eigenaar met een zakje achteraan te gaan hollen lijkt me? ( nee ik heb geen dieren)
Tsjah, als mensen mogen zeggen dat ze last hebben van hondenstront, mag ik ook zeggen dat ik last heb van katten stront. Net zo erg als hondenstront. Alleen ligt de stront van de honden hier in het gras en de kattenstront in onze voortuin. In het grint, niet begraven en er zit geen onkruid in ons grint. Dus als iemand de katten het wil leren begraven; graag. Als wij in onze tet a tet zitten dan meurt het gewoon. En dat vind ik smerig. En ik vind de mensen die hun katten dag en nacht naar buiten schoppen net zo asociaal als mensen die de stront van hun honden niet opruimen.
hier ook, heel soms gebeurt het dat onze hond dat doet maar dan ruim ik het wel en kan er al zo slecht tegen Maar ik heb er ook echt een schijthekel aan als zoonlief of ik er door heen lopen omdat een ander het niet opruimt. t is gewoon ranzig en aso.
Ik geef je gelijk. Je kunt een hond gewoon leren om niet op straat te poepen. Gewoon tijd besteden in opvoeden!
Ik heb echt serieus nog nooit in een kattendrol gestaan. Wel regelmatig in hondenpoep. En als ik zou weten wie hier zijn hond op het speelveld en op de stoep laat poepen zou hij heel snel een lading hondenschijt in zijn brievenbus krijgen. Al betaal je 1000 euro belasting ervoor, je hoort het gewoon op te ruimen! Klaar!