Hallo, Volgens mijn temperatuurcurve zou ik mijn eisprong gehad hebben op 19 juni. Dus dan zou ik op 3 juli mijn maandstonden moeten gekregen hebben (14 dagen na eisprong) Of kan dit toch nog langer als 14 dagen zijn dan? Ik heb ze tot op vandaag nog steeds niet (2 dagen overtijd) en mijn temperatuur blijft elke morgen 36.9 ! Heb vandaag dan ook een testje gedaan (was er 98 % zeker van dat het prijs ging zijn ) maar niks is minder waar.... Kan dit ? of bestaat er toch nog een klein (water)kansje dat ik toch nog zwanger ben en dat ik gewoon te vroeg heb getest (heb met een predictor van merk kruidvat getest). Vind het raar en zeker omdat mijn temp hoog blijft.... Weet iemand raad! Wordt er echt moedeloos van pfff! ben al van januari aant proberen.....
Ik heb eigenlijk altijd 16/17 dagen na mijn eisprong. Misschien heb jij dit ook wel? Meid, maak je nog geen zorgen, als je in januari bent begonnen, ben je nu 6 maandjes onderweg. Probeer in je hoofd te houden dat het heel normaal is om er een jaar over te doen. Het is ech een loterij!
tuurlijk lijkt het voor jou nu al heel lang dat je bezig bent, maar geloof me "pas 6 mnd" is echt heel normaal meid, je moet er rekening mee houden dat men normaal gesproken binnen het jaar zwanger is, maar dat het ook zo maar anderhalf jaar kan duren (er van uitgaande dat er niets aan de hand is met beide)... dus tja je zult daarin echt je geduld moeten vinden en dat is niet altijd makkelijk.... tuurlijk kun je te vroeg getest hebben en zul je toch echt je menstruatie af moeten wachten meid... wat bedoel je eigenlijk met "predictor van kruitvat" predictor is een op zichzelfs staand merk...die zowieso wat meer hcg nodig heeft dan een standaard test van de kruitvat.... probeer af te wachten en jezelf niet gek te maken in ieder geval... succes