Hoeveel MENSEN op kinderverjaardag?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door allstar, 21 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allstar

allstar Actief lid

29 mei 2012
    344
    6
    18
    Hallo allemaal ☺

Mag ik vragen op hoeveel volwassenen en kinderen jullie uitkomen op een kinderverjaardag
    Als het kind 5 jaar wordt?

En wat doen/deden jullie toen qua tijd?

Wij komen ( na wat schrappen ) uit op 30 volwassenen en 19 kinderen ....
    Wat voor vinden jullie?

Groetjes

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.283
    10.251
    113
    Wij vinden dat het vooral het feest van je kind moet zijn. Wij delen het op in 2 keer.(schoon) Ouders , schoonbroer en schoonzus en wij dus 7 volwassene en uk). Echt klein en de tweede keer komen vrienden met kindjes. (8 volwassenen en 5 kinderen)
    Meer dan genoeg anders gaat hij stuiteren. Het eerste feestje begint tussen 14.00 en 15.00 en die eten mee. Het tweede feestje vanaf half 2 en zijn voor het eten weer weg.

Betreft leeftijd maakt het geen verschil, onze uk is bijna 4 en doen dit tot nu toe elke keer zo. Jullie hebben misschien alleen nog te maken met een kinderfeestje.

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Nog geen kind wat 5 is, maar op een gemiddelde verjaardag zitten wij op 30-50 volwassenen en ongeveer 20 kinderen.

Wij vieren het altijd vanaf 16.00 en de laatsten gaan meestal pas na 00.00 weg. De kindjes slapen dan in campingbedjes verdeeld over de boven verdiepingen.

Youtan vindt dit leuk.
  4. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Wij komen op ongeveer 25 volwassenen en 9 kindjes. Een kinder verjaardag vieren we vanaf 11.00u. Ieder kan komen wanneer ze willen. Als ze nog willen mee eten in de avond, graag even doorgeven.
    Rond lunchtijd (12.00-13.00) zet ik altijd veel hartige hapjes op tafel zoals belegde wraps, stokbroodjes met smeersels, fruit, rsuwkost met dip etc.

Ik merk dat mensen met jonge kinderen vaak rond 11u al komen en na lunch weer weggaan zodat kindje thuis kan slapen. Mensen met oudere kinderen of zonder kinderen komen tussen 14-15uur en blijven tot vlak voor of na het avondeten. Vaak is het rond 20u wel weer helemaal afgelopen.

Onze kinderen vinden het heel leuk dat er op die manier heel de dag aandacht voor hun verjaardag is. En wij vinden het fijn dat niet de hele bups er in 1x is want zo hebben we meer tijd en ruimte om zelf ook even te zitten en te praten met de visite.

5. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Oh dat klinkt allemaal vermoeiend. Voor de familie was de verjaardag van mijn vijfjarige dochter voor 11 volwassenen en 5 kinderen. Voor haar klasgenootjes waren het twaalf kinderen.

tuc vindt dit leuk.
  6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Ik denk dat wij op een stuk of 25/30 volwassenen zitten en een stuk of 15 kinderen. We vieren het meestal vanaf een uur of 13.00u tot wanneer de mensen weer weg gaan.

7. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

11 jul 2012
    781
    251
    63
    Hier volgende week de 5e verjaardag en wij komen op ongeveer 20 volwassenen en 15 kinderen. Er komt een dame schminken voor een uurtje en we doen wat spellerjes. Er is een piñata en iedereen eet mee, dit is gewoon in onze familie. Feest begint om 15.00. Het is eigenlijk voornamelijk familie en een paar vriendinnetjes van onze dochter.

8. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Wauw!! Wat een drukte! Zo anders dan hier, leuk om te lezen!

Boommm vindt dit leuk.
  9. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Hoe passen al die mensen in jullie huis? Wonen jullie groot?

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier heel anders. 7 volwassenen.

Kinderfeestje in totaal met 5 kinderen.

owly en Ukkie1 vinden dit leuk.
  11. Ballon

Ballon Niet meer actief

Idem! :)

12. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Wij vieren het voor de familie (8-12 volwassenen) altijd op een zondagmiddag. Ze moeten van ver komen en dan is het gratis parkeren hier. Dan gaan we taart eten, iets leuks doen en daarna borrel en afgelopen. Kinderfeestje zal op woensdag of vrijdag worden, met alleen kindjes. Ik denk nu aan 5 kindjes (duh) maar als ze b.v. wil gaan bowlen kan ze net zo goed de hele klas uitnodigen.

13. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.610
    2.403
    113
    Wij hebben meestal rond de 20 /25 mensen, volwassenen en kinderen opgeteld. Dat bestaat uit opa’s en oma’s, onze broers en zussen met partners en kinderen en nog wat verdere familie. Vrienden nodigen we meestal niet uit, dan wordt het al snel heel groot en ik vind het lastig om dan maar één of twee vrienden uit te nodigen. Bij ons is het meestal vanaf een uur of één tot een uur of zeven met eten, omdat een deel van de familie ver weg woont. Wij vinden het altijd een heel leuke balans tussen niet enorm groot en dus ook de tijd om relaxed te kletsen en ook genoeg kleine kinderen voor de jarige!.
    Vanaf de vijfde verjaardag doen we ook een kinderfeestje.

14. Nescio

Nescio Niet meer actief

De verjaardagen doen we alleen met familie, dat is ongeveer 15 man. De kinderfeestjes doen we apart, met 12 kinderen gemiddeld.

15. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.814
    2.673
    113
    Wat veel allemaal! Wij vieren het met de opa's/oma's en vrienden apart op twee verschillende dagen. Opa's, oma's, broer, zus met aanhang is max 8 volwassenen en 4 kids als iedereen kan. Vrienden max 12 volwassenen en 6 kinderen als iedereen kan.

We vieren het vanaf 15.00 uur, en rond etenstijd is er dan soep met broodjes hamburger of een bbq. Om 19.30 uur is iedereen wel weer weg.

Kinderfeestje met klasgenootje is apart, met vijf genodigden.

16. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.191
    1.052
    113
    Vrouw
    Hier ook wel 30 volwassenen en een stuk of 5 kinderen, wij vieren het verspreid over de hele dag, van smorgens 11 tot dat iedereen weg is.
    Wel doen we een kinderfeesten apart met de vriendinnetjes uit de klas.
    Man heeft nu eenmaal een grote familie, alleen zijn broers, zussen en aanhang zitten we al op 15 :cool:

17. Ffion

Ffion Fanatiek lid

23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Wij vieren het altijd klein. Alleen met familie. Voornamelijk omdat mijn dochter slecht tegen veel drukte kan en ik wel wil dat haar verjaardag voornamelijk leuk is voor haarzelf.

Hier dus 13 volwassenen (incl. wijzelf) en 7 kinderen (incl. die van onszelf).

Kinderfeestje doen we ook apart. Ze mogen dan zo'n 6 kinderen uitnodigen. En bij mijn zoons feestje gaat dochter naar 1 vd opa's en oma's en andersom. Ze zijn dus niet op elkaars feestje.

18. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Kinderfeestje doen wij ook apart. Hoeveel kinderen ze uit (mogen) nodigen ligt er helemaal aan wat ze willen doen en ook een beetje aan wie ze uit willen nodigen... (Sommige kinderen tellen nu eenmaal voor drie en dat is niet erg, maar het beinvloed voor mij wel het totale aantal kinderen dat dan mag komen. ;)) Hier zijn ze wel op elkaars feestje, de jongste hobbelt wel mee en de oudste heeft vorig jaar super geholpen bij het feestje van haar zusje!

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.062
    3.857
    113
    Ik word al moe of gek als ik het lees.
    Kinderverjaardagen een stuk of 10 volwassenen, kleine familie en in de zomervakantie, dus niet iedereen is er. Kinderfeestje apart.

tuc vindt dit leuk.
  20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.147
    35.791
    113
    Hier zo'n 10-12 volwassenen. Geen verdere kinderen in de familie. Kinderfeestje afhankelijk van de leeftijd maar zo'n 5-8 kindjes.

tuc vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina