Hier over het algemeen 5 a 6 per 24u, maar nu komen er allerlei tanden door en poept ze zo 6x per dag dus komen we soms wel aan 8 luiers per dag.
Mijn zoontje van (morgen) 10 weken gebruikt 7 luiers op een dag. Iedere fles 1 en een als ie poept. Meestal begint ie te poepen tijdens een luierwissel grrr Maar ik heb nu pampers maat 3 (newborn en babydry). Maar iedere keer bijna is zn pakje ook vies bij poep. Ik vond de kruidvatluiers niet zo denderend, maar daar heeft ie nog nooit buiten gepoept. Is dat per merk anders?
3/4/5 pampers active fit S ochtends bij het opstaan Voor middagdutje en s avonds voor slapen en bij veel plassen of een poepje tussendoor nog een schone luier.
Ik gebruik ook gemiddeld 5 luiers per dag. Overdag gewoon Kruidvat eigen merk en in de nacht baby dry. Mijn dochter heeft ook de gewoonte om in de ochtend, net nadat ik haar nachtluier verschoont hebt te poepen (is toch ook het lekkerst in een schone luier ), dus in de ochtend 2, dan verschoon ik haar voordat ze gaat slapen en meestal nog rond het avondeten en dan dus voordat ze naar bed gaat. Mocht ze wel poepen in haar nachtluier dan heb ik dus geluk en scheelt het 1 luier Maar nu met doorkomende kiezen wil het ook wel eens meer luiers zijn die verschoond moeten worden
5 of 6 per dag. 'S nachts babydry, overdag nu lidl maat 3. Had altijd kruidvat maar vindt die op dit moment (maat 3) gauw naar plas stinken. Tot nu toe bevalt lidl wel
Ik gebruikte ongeveel 5 kruidvat luiers op een dag. Nu sinds ze 'vernieuwd' zijn heb ik er 9 op een dag nodig omdat zijn kleren anders nat zijn. Ik hoop dat ze snel weer de veranderingen terug draaien.
Ik ben dus niet gek dat ze er wat aan veranderd hebben... hier geen natte kleren, maar vaak wel het gevoel dat de luier aan de buitenkant klammig is... Hier voor oudste zoon 1 luier, alleen snachts Baby ongeveer 6 luiers per dag
Ik gebruik meestal 5 kruidvat luiers per dag. Ik vind dat ze juist wel positief veranderd zijn (zachter en vannacht heeft mijn zoontje 13 uur geslapen en hij was nog niet doorgelekt). Mijn zoontje is ruim 11 maanden.
4 luiers,bij een onverwachtse poepluier 5. Meestal poept ze op vaste momenten hahaha Gebruik Kruidvat 4+ luiers en momenteel de Huggies mt 5 luiers van de voordeelbox bij de Action. Bijna 18 maanden is ze
Goh hier toch wel 6-8 active fit luiers per dag.. Ze heeft ook wel vaak stoelgang (Meestal 3x/dag) Ik weet dat active fit veel plas kan opvangen, maar zodra ik vind dat het iets te dik/bol staat, vervang ik 'm al.. Mss te snel maarja! 's Nachts 1 babydry pamper, soms 2
Mja, als ik 's nachts bij een nachtvoeding zijn luier niet vervang ben ik bang dat hij knapt. 'S nachts staat zijn luier echt bol...