Hoeveel kost dat nou anwb snel rijbewijs halen.

Discussie in 'De lounge' gestart door woezeltje1, 8 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    Hallo iedereen,

Manlief heeft eindelijk een vaste baan gekregen dus dat word tijd om een rijbewijs te halen.:D
    Ik heb al eerder een half jaar gereden bij een rijschool maar toen zwanger geworden en ja dan stop je der mee.
    Ik kan rijden dat is het probleem niet.maar de theorie dat is zo moeilijke tegenwoordig.Ik hoef niet te horen zal je dat wel doen zo snel cursus.
    maar ik wil graag weten hoeveel dat kost binnen 10 dagen je rijbewijs.

Thnx lady's

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
  3. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Tegenwoordig duurd het al 8 weken voor je uberhaupt op mag. De aanvraag duurd gewoon zo lang. Je kan je er dus wel voor opgeven maar houd er rekening mee dat je dus pas later kan starten. Kosten liggen tussen de 1200 en 2200 euro.. ligt aan de rijschool. ( Ik wil het ook dus ben ook de opties aan het bekijken)

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    @channie
    dat klopt niet helemaal wat je zegt er zijn rijscholen die dit 'afegkocht' hebben {zoals keijbeck doet}

5. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    Ik heb nu zo ie zo een afspraak staan voor as vrijdag een een uurtje rond te karren.

6. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    Ik heb hem nu gewoon echt nodig.
    Me oudste gaat naar school (speciaal onderwijs)
    Me kleine meid gaat naar de peuter.
    Hij is half 4 thuis met de taxi en mijn dochter is kwart over 3 uit dus red ik het net niet met de fiets.

7. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
  8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    In mijn tijd was het 2750 gulden, theorie plus praktijk.

Maarreuh das uuuhhh 14 jaar geleden bijna, ben ik al zo oud?!?!:$

9. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36

hahaha:D

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb even voor je gegoogled en het je krijgt eerst een intake. Kost 66 euro. Dan kijken ze wat je al kan en welk pakket je nodig hebt. Ik stuitte op iemand die 1900 euro had betaald voor een pakket E?

en op deze prijzen in 2007:
    Afhankelijk van de intestuitslag liggen de kosten tussen de € 1.099,- en € 2.159,-. Deze prijs is inclusief CBR-praktijkexamen, maar zonder de tussentijdse toets.

Ik heb ooit zo een cursus gedaan. Ben toen gezakt. Maar ik ben een kneusje. Heb totaal 5 keer moeten afrijden voor ik hem had. Ik kan niet zeggen dat ik niks heb gehad aan die spoedcursus. Je hebt toch je lessen gehad. 3 mensen die ik ken zijn wel in 1 keer geslaagd.
    Succes!

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ze hebben gewoon de examens al "ingekocht" zeg maar. En dan verkopen ze dat weer aan kandidaten.

12. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    Thnx debby!
    Ik zal morgen even verslag uit brengen.vind het stiekem wel een beetje spannend.

13. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Volgens mij kan dit tegenwoordig niet meer, je moet tegenwoordig een rijschool machtigen zodat hij een examen kan reserveren voor jou(gaat dus echt op naam)

14. taatje85

taatje85 Bekend lid

12 dec 2008
    543
    0
    16
    haarlem

klopt wat jij zegt..
    de examens kunnen niet meer ingekocht worden..
    omdat er examenplekken niet benut werden en er rijscholen zijn die alle goede tijden en dagen als eerste inpikten.. je moet nu inderdaad als cursist de rijschool machtigen om een examen voor je aan te vragen.. dus de rijschool kan alleen maar persoonlijk een examen aanvragen en die aanvraag duurt inderdaad 2 weken.. en nu is het dus ook zo dat als je zakt je niet meer bijvoorbeeld gelijk de volgende dag of dezelfde week opnieuw opmag.. er moet minimaal 2 weken tussen zitten.. ook bij een spoedcursus..
    xxxx taatje

15. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Bij mijn anwb spoed curus moest ik eerst in de auto laten zien wat ik kon. daarop werd een schatting gemaakt van het aantul lesuren wat ik nodig had. daarna om de tafel gaan zitten om het in te plannen. dit was incl theorie, tussentoets en examen. Alles ging goed en binnen 3 weken had ik mijn rijbewijs. Dit koste mij 1150 euro in 2004.

16. Que

Que Niet meer actief

ik was toen 2500 gulden kwijt 12 jaar geleden ;)

Heb toen ook alles in 1x gehaald.

17. Rojos

Rojos Actief lid

2 jan 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo'n intest (intake) kost nu 35 euro ipv 66 euro. En als je een rijopleiding gaat volgen, krijg je deze kosten terug.
    Volgens mij hebben alle vestigingen 24 maart Open Dag, dus dan zullen er misschien ook aanbiedingen zijn.
    Normaal verloten ze ook verschillende opleidingen onder alle bezoekers van de Open Dag. (weet niet of dit nu ook zo is)

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    woezeltje hoe is het gegaan?

19. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    Hey Allemaal,

Nou ik ben er naar toe geweest.
    En gelukkig gelukkig ik hoef het kleinste les pakket krijgen.
    In maart ga ik beginnen 3 weken met 6 uur per week lessen.
    ik moet betalen 1290,00 betalen(helaas moet ik het 1 keer betalen).Dit is met examen.
    In Donderdag 1 maart heb ik theorie examen (staatsexamen)
    duimen jullie mee.Ben nu druk aan het leren.

20. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heel veel succes!!

Deel Deze Pagina