Heb het zo ongelofelijk met ze gehad zit me hier toch even een potje te janken......Ben zo druk bezig om alles klaar te maken voor morgen, gaan we laminaat in de babykamer leggen en schilderen. Durf bijna niet buiten met ze te lopen door die pokke sneeuw, dus ja ze komen wel klein beetje aandacht te kort de afgelopen 2 a 3 dagen. Nu ben ik net echt nog geen 3 minuten weg en ik kom terug hebben ze heel de kattenbak overhoop gehaald en lagen drolletjes van de kattenbak op de grond. Ben zo onwijs tegen ze uitgevallen, nu voel ik me schuldig maar was zo pissig..... Zie het gewoon even niet meer zitten met ze...doe zo me best voor ze, al 6 jaar lang krijgen beide dames eens een keer niet de volledige aandacht gaan ze dit soort fratsen uithalen. Bah, ik heb even genoeg van ze.... Oha je en nu liggen ze me heel zielig aan te kijken net of ze niks fout gedaan hebben....en ik me maar steeds schuldiger voelen.
hahaha dankjewel... kan weer ff lachen.... Maar het is ook sinds ik zwanger ben ben ik zo zoooooo super schoon aan het worden...vind alles vies (ja tuurlijk is poep op de vloer vies) maar raak er helemaal panisch van. maar ze zijn gratis en voor niks hoor! Je krijgt er nog geld bij ook haha...nee dat is een geintje ...
Aaah, dat heb ik hier met mn twee kittens. Als je ook maar 1 minuut je kont keert halen ze alles overhoop en liggen alle dingen uit de kast op de vloer! Dan zet ik ze dus een uurtje in de keuken, waar ze vervolgens dezelfde fratsen uit gaan halen! Goed, dan val ik tegen ze uit door even in het nekvel te pakken en flink in het gezicht te blazen + boos toe te spreken, en dan krijg ik toch een verontwaardige miauw naar me toe! En ja, daarna zielig miepen dat ze de keuken uit willen, maar totdat ik de woonkamer heb opgeruimd komen ze er even niet uit... Maar voel me idd ook schuldig op zulke momenten. Ze zijn gewoon lief en halen kattenkwaad uit! Of dat bij volwassen labradors ook geldt, ik weet het niet. Misschien voelen ze ook aan dat ze zometeen als de kleine er is ook wat minder aandacht zullen krijgen? Succes in ieder geval!
Zo zit ik hier met een seniore Mechelse herder, die superwaaks is.. Leuk, maar ze kan ook overdrijven.. Wordt er soms knettergek van.. Ben blij als het straks weer donker wordt en de gordijnen dicht zijn. Soms zou ik willen dat we een tuingerichte woonkamer hebben.. Maar daarintegen is ze wel superlief voor mijn zoon...
@moppie...ja voor hun zal het ook allemaal anders worden en nu dat ik last heb van BI en die rotsneeuw kan ik natuurlijk ook niet lekker met ze uitwaaien.....maar dat is nu denk ik een maand of 2 zo.... Ze zullen er idd aan moeten wennen....maar dit soort dingen moeten ze gewoon niet doen en ze weten het goed hoor..... Maar nu zit ik nog even met een bult schuldgevoel en 2 ongelukkige honden.
Maar misschien heb je een goede reden om de boel op te laten ruimen door je man? Je mag als zwangere dame toch geen kattenbak verschonen? Had te maken met die drollen geloof ik, waar een verkeerd stofje in zit. Maar kan me voorstellen dat je boos op ze bent. Het zijn net een stel kinderen die kattenkwaad uithalen. Zie het zo voor me, hoe ze je aan liggen te staren. Dat je er haast medelijden mee krijgt. Wens je veel succes met het schilderen etc...
Ja hahaha mooie dag die 31 mei Ach we hebben ook nog 3 hele harige Ragdolls. Dus elke dag poetsenpoetsenpoetsen. En thank GOD voor de bench!!
mm ja heel herkenbaar... Hier flikken ze het steeds om ruzie met elkaar te maken als de kleine net de fles wil.. kan dus geen kant op dan.. hebben een bullterrier die constant alles omver loopt.. Staat er een stoel in de weg? Oh, die valt wel om.. De poef staat er voor? Oh, even drukken en hij valt wel om (volgens mij is ze te lui om eromheen te lopen) komt de kleine shih tzu erachter aan, want hij wil dat ook moedeloos kun je er van worden Gelukkig zijn ze gek van ons zoontje en komen er meestal wel gezellig bij liggen maarja.. gek eigenlijk.. zou ze nooit willen missen Succes ermee meid!
hahahhaha....dacht dat ik het slecht had met 4 britskortharen hahaha nu begin ik echt door te draai klagen hahaha... Nee de katten worden steeds liever voor mij, maar de honden..... Ben wel zo over mijn toeren gweest net dat ik nu verschrikkelijke buikkrampen heb. En die drollen heb ik wel opgeruimd hoor, met handschoenen aan.....voor de rest mag manlief het doen.
Ja soms zijn het net kleine kinderen. Een paar dagen geleden van ons lief hondje ook even aan het zeuren. Hij was ineens zielig. Begon zich zelf te likken en ging heel zielig onder de tafel liggen. Nu ken ik hem en er was echt niks. Hij bleef maar piepen de hele avond toen we op bed lagen. Toen toch maar mee naar boven en mocht hij fijn bij ons op de kamer. Toen was het goed. ( en was hij ineens niet meer zielig) ach af en toe mogen ze ook even vervelend zijn. we hebben hem trouwens de volgende dag gewoon beneden kunnen laten. Hij moet er namelijk niet aan wennen dat hij boven mag slapen. Soms kunnen ze achter het behang.
haha hier ok 2 labradors Nu halen ze hier gelukkig geen rottigheid uit. Wel willen ze me af en toe uitproberen door niet te luisteren. En ik ben nu niet bepaald geduldig Ook ik vind het lopen nu echt niks. Het is glad en onze reu accepteert geen andere reuen in de omgeving, dus die moet ik ontwijken anders trekt hij me zo omver. En vooral het treuzelen om te plassen terwijl je echt zeiknat regent.....dat word ik niet blij van
Ik heb konijnen, die zitten buiten (in een heerlijke grote ren.) Daar krijg ik gelukkig nooit genoeg van. En mocht dat moment toch eens komen, dan doe ik gewoon het (buiten)licht uit. Tja, 't zijn net kinderen hè. Of zijn kinderen nou net honden?
Hier was gisteren ook een basset hound in aanbieding Sinds ik zwanger ben is ze heel aanhankelijk en moet ze NOG meer aandacht dan dat ze anders al had. Als het haar zin niet is, piepen piepen piepen! Vrijdag hebben we 3 uur gespeeld maar mevrouwtje begon lekker te piepen. Ja hallo! Heb ze toen maar in de tuin gezet Na 5 minuten ook al een schuldgevoel en weer binnen gezet Maar als pup heeft ze nooit dingen stukgebeten. Nu haalt ze dingen uit de open salontafel, of ze vindt iets waar ze op tafel net bij kan (zoals de nieuwe muts met ponpon van m'n vriend waar hij zo zot op is)... Morgen wordt ze 2 jaar, dus ik hoop dat het even puberen is.
ik kan nog wat verwacht heb een eng, staff en een puber rottweiler. kan soms wel janken als ik thuis kom en ze hebben wat geflikt maar 5 min later pis ik weer in mijn broek van het lachen. heb hier ook geen tuin waar ze rustig kunnen lopen of rennen. zal zo blij zijn als we eindelijk een ander huis hebben. die op ruim- en schoonmaak drang ken ik word hier ook steeds erger. ow als ik geen tijd heb om een stuk met ze tewandelen dan verstop ik koekjes in het huis of ik geef ze een kong met een moeilijke vulling. succes of kan ik beter sterkte zeggen
paar leuke katten hier waarvan eentje op standje sloop staat en de andere op standje achter volg het vrouwtje Maar is er niet iemand in de omgeving die de honden even wat langer uit kan laten overdag?! Familie of een buurjongen/meisje (doen het graag voor kleine vergoeding) zodat ze wat energie kwijt zijn... Uitlaatservice lijkt me ook fantastisch maar is wel weer een stukje prijziger!