Ik was met 41 weken bijna 20 kilo aangekomen Gelukkig was ik direct na de bevalling al 12 kwijt, en drie maanden erna weer op gewicht.
Zie net vorige reactie was met 21 kg, toen was er nog niks bij. Vandaag 28 weken maar nog steeds niks er bij. ( stiekem toch wel trots)
Ook weer even een update; 33 weken en +11. Na 6weken stilgestaan te hebben op 9 kilo. De baby zit duidelijk in een groeispurt
Waarom zou je hier trots op zijn. Het is toch gewoon normaal om aan te komen tijdens een zwangerschap..
Omdat ik te zwaar ben, en zo goed als niet snack/snoep. Dus alles was er nu niet bijkomt gaat er na de bevalling alleen maar af.
Bij de eerste (wss door onontdekte zwangerschapssuiker) bij 38+2 bijna 40 kilo aangekomen. Na de bevalling in 3 maand ongeveer 20 eraf. De tweede (die zwangerschap begon ca. 3 maand na de eerste) ben ik maar 12 kilo aangekomen. Na de bevalling woog ik minder dan toen ik die zwangerschap in ging.
Maandag 21 weken zwanger en ik ben pas 5 kilo aangekomen. Bij mijn vorige zwangerschap tikte ik al de 12 kilo aan.