400 euro. De trouwring van mijn moeder laten omsmelten en iets moois van gemaakt. Vriend ook 400 euro dus samen 800
Onze ringen kosten samen 200 euro. Is ook bijna de duurste van de hele trouwerij hihi. alleen het feest koste meer
Zou eerder voor zoiets gaan: https://www.diamondpoint.nl/diamant_4485/groeibriljant-solitair-classic-solitair-oorstekers_95863#rootcategoryseo=oorsieraden&material=Witgoud&serie=Solitair+classic&results=60&fac_unf=serie&pnr=7
Maar ts jullie wilden toch uit mekaar een poosje terug? Ik vind 10000 euro echt bull voor 2 ringen. Dan geef ik liever mijn man een andere auto.
onze ringen waren 1200 euro. we hebben de ringen zelf ontworpen en bestaan uit rood en wit goud met kras motief. ik heb dan nog 1 steentje erin.
100 euro... allebei tattoeage als trouwring EDIT : maar als ik 10 000 euro te veel had dan zou ik het iig wel aan iets anders besteden dan aan zoiets materialistisch als ringen dat je elke dag zo kwijt kan spelen
Wij in 2010, 1400 euro voor 2 wit gouden ringen, de mijne met een klein steentje, van het merk Aller Spanninga. Ben niet echt heel erg tevreden over de kwaliteit trouwens...
Auto geven we niet zoveel om. We hadden een mini cooper, maar dat is niet zo handig met een baby. We doen nu alles met de trein haha #schaam We hebben mindere tijden gekend net als iedereen, maar zijn 100 procent zeker van elkaar en gelukkiger dan ooit! En ik heb nog nooit van mijn leven in de bijstand gezeten... Vriend ook niet!
Of deze met 6 pootjes net als je ring https://www.diamondpoint.nl/diamant_4485/solitair-classic-solitair-oorstekers_66089#rootcategoryseo=oorsieraden&subcategory1seo=diamant_4485&material=Witgoud&pnr=141
1000 voor beide. Hebben witgoud met een strookje geelgoud en in mijn ring een diamantje. Was wel een aanbieding, anders had mijn man zijn ring nog 600 gekost extra.
600 euro voor beide ringen. Breed gouden ringen, simpel, en precies wat we wouden, ik zou ze zo weer uitkiezen. Eerlijk, ik zou niet eens weten hoe je 10.000 euro uit moest geven aan ringen.
Ja deze vind ik mooi! de andere wat minder. Ik heb vaak last als ik oorbellen in heb dus wil graag bescheiden knopjes. En het liefst die ik niet elke keer uit hoef te doen
Ik vind 1000+ euro voor iets als een paar trouwringen echt ontzettend zonde van het geld, bijna belachelijk, sorry. Het spijt me, maar als je genoeg geld hebt voor dit soort zaken kun je het vast wel beter besteden. Onze trouwringen kostten destijds zo'n 300 euro, voor beide ringen samen. Gouden trouwringen, met de "gewone" goudkleur, dus geen witgoud of roodgoud o.i.d. De ring van mijn man is egaal, die van mij heeft een diamantje. We zijn er erg blij mee, al vond ik die 300 euro al veel te veel voor zoiets kleins als een ring. Niet dat we het geld niet hadden of krap bij kas zaten, ik vind het gewoon een te hoog bedrag voor een klein stukje materiaal.
Phfoe ... Ik ben met dat soort bedragen dan wel heel erg benieuwd wat het totaal budget van je huwelijk is (Is een retorische vraag, je hoeft geen antwoord te geven )
Dan zit je met deze wel goed. Moet je alleen even kijken voor de maat, ze hebben ze nog kleiner en nog groter. Den zelf dat deze wel mooi zijn, stenen zijn dan ca 3mm
We hebben geen officiële trouwringen, mijn man draagt sowieso geen ringen. Ik heb wel een soort van verlovingsring waarvan ik geen idee heb hoeveel hij gekost heeft, er zit een redelijk grote steen op wat ik niet handig vind met de kinderen. Vorig jaar een andere ring gehad die ik wel beschouw als mijn 'trouw' ring, een witgoudenring met 2 geelgouden bandjes boven en onder en 12 briljantjes erin, van binnen staan de namen van onze kinderen gegraveerd. Hij is verder gewoon glad zodat ik hem dagelijks kan dragen. Hij was geloof ik zo'n 400 euro in Turkije.