Na aanleiding van mijn topic en verlovingsring waar veel reactie op kwam (vooral op de prijs) ben ik benieuwd naar het volgende. Ik vind namelijk 2000 euro voor een verlovingsring een "normaal" bedrag. Nu had ik het met mijn aanstaande (klinkt leuk om te zeggen hihi) over trouwringen. We hadden het over budget en ik gaf aan dat je zo'n 10.000 euro moest rekenen voor twee ringen. Hij zegt dat het wel heel veel is en dat je voor 5000 euro ook mooie ringen kan kopen. Nu mijn vraag: Hoeveel kosten jullie trouwringen? Wat voor soort ring is het? Heb je ze al lang? Ben je nu nog tevreden over de kwaliteit? En zou je deze weer kiezen als je ze opnieuw zou mogen uitkiezen? Ben heel benieuwd!
300 euro. Titanium ringen met 3 diamantjes er in. Heb hem al bijna 3 jaar om en ja ik en nog steeds tevreden over mijn ring. En als ik opnieuw een ring uit moet zoeken zou ik weer dezelfde kiezen.
200 euro voor beide samen. Ze zijn simpel witgoud en zijn als verlovingsring doorgeschoven naar trouwring. Het is precies wat we zochten dus meer uitgeven was niet nodig.
Twee trouwringen, een verlovingsring met baguette ge slepen 0,6 ct diamant. Allemaal platina van Tiffany & Co kosten circa 8.000 euro Sinds 2008 en bevallen uitstekend
Wooow 10.000???? Mijne kostte 700 euro. Mijn man heeft een tatoo op zijn vinger, omdat hij ivm zijn werk geen ring om mag. Zijn tattoo kostte 70 euro. Dus 770 in totaal. Als hij wel een ring had genomen waren de ringen ongetwijfeld goedkoper uitgekozen, omdat het anders buiten ons budget viel. Oh ja, mijn ring is goud met wit goud en 3 diamantjes.
Nou idd! Ieder zijn eigen keus natuurlijk, en als je het geld hebt moet je het ook zeker doen als je dat wil. Maar 10000 euro voor trouwringen zou ik (ookal zou ik het geld hebben) dood en dood zonde vinden, ik zou voor dat geld heel veel leuke andere dingen kunnen kopen en doen. Maar goed dat ben ik..
10.000 euro voor alleen de ringen? Mijn hemel Zelfs ik, met een gat in mn hand zou dat er never nooit niet voor uitgeven. Wij zijn niet getrouwd, maar ik denk dat ik zo'n 1000 euro wel een mooi bedrag vind voor ringen. Eigenlijk al teveel mja.. Ze zullen wel duur zijn
Onze ringen waren 300 euro, per paar. Die van mijn man is gewoon glad (goud) en ik met een klein diamantje erin. Ze zijn simpel, maar dat zijn wij ook haha. Ik ben er nog steeds blij mee.
Meis, aangezien ik nu weet wat voor ring je naast je verlovingsring wil gaan dragen (gewoon glad) kun je makkelijk voor 1000,- tot 1200,- klaar zijn. Ik heb m'n trouwringen zelf gemaakt, maar is een ontwerp van Christian Bauer. Hadden we die gekocht dan was dat wel een paar geweest van ca 5000,- maar ik zit in het vak, dus dan wil je ook wel iets dat je niet dagelijks verkoopt. Gemiddeld geven mensen bij ons zo'n 1200,- tot 1500,- per paar uit.
Ik persoonlijk vind het ook zonde geld. Je zal hem maar kwijt raken ofzo! Of hij moet door geknipt worden om een of andere reden... Zou dat geld liever gebruiken voor mn huwelijks reis
900 in totaal. WAren eigenlijk 1200 maar kregen korting. Hou van simpel, witgoud met 3 steentjes erin. Ml dezelfde zonder steentjes. Mijn verlovingsring was denk ik 100 euro, weet ik niet zeker, heeft man toendertijd uitgezocht. Ben idd ook wel benieuwd hoeveel jullie bruiloft gaat kosten wij waren 10.000 incl huwelijksreis kwijt, dat zijn jullie ringen haha
Oke dames ik denk dat ik me heb vergis. Heb even gegoogled en ik zie inderdaad hele mooie ringen voor 2000/3000 euro en soms wel goedkoper. En zeker omdat ik een simpele ring toe wil voegen aan mijn verlovingsring zijn die kosten inderdaad niet zo hoog. Hoe vervelend dan ook ik zou (het heel zachtjes zeggen) dat mijn aanstaande weer eens gelijk heeft
465 euro of iets in die richting. Lucardi, 2e ring was één euro en dan nog graveren. Zijn dan wel smalle witgouden ringen zonder steentjes ofzo (raak ik snel beu). Mijn verlovingsring weet ik niet, die heeft mijn man zelf uitgezocht. Ziet er ook allemaal nog prima uit trouwens, duurdere ringen durf ik eigenlijk ook niet echt te dragen.
Onze trouwringen waren 835 euro. Betaalden alleen de damesring. Mijn man heeft een volledig gouden ring en ik heb 3 diamantjes. Wij waren 10000 euro kwijt voor de hele bruiloft incl. huwelijksreis. Maar goed als je 10000/20000 euro kunt en wilt betalen voor trouwringen is het wel goed voor de economie natuurlijk (en de juwelier).
Ongeveer 500 euro voor 2 simpele witgouden ringen, mijne met 1 diamantje (0.10 karaat). Aan de verlovingsringen meer uitgegeven, ong. 1200 euro. Man een simpele witgouden ring, ik een witgouden ring met diamant (0.30 karaat), in mijn ogen echt een pronkstuk