hoeveel zou je geven voor een bankstel die nieuw 1400 was en bijna een jaar oud (maar ziet er nog goed uit)
Max 800€ je hebt ook geen of minder garantie. Was hij van mezelf en zou ik hem verkopen zou ik waarschijnlijk €500 vragen, maar ik ben daar ook echt heel slecht in.
Maar zeer waarschijnlijk zit er nog garantie op. Moet wel zeggen, als huisdieren ook op de bank mochten daar dan zou ik minder geven dan die 800-1000 die ik eerder opperder.
Helaas is mijn ervaring met meubels op marktplaats dat je echt blij mag zijn als er iemand op komt dagen voor 25% van de nieuwprijs. Dus ik zou je graag helpen, maar ik denk dat je met 300€ echt al blij mag zijn.
Ergens natuurlijk ook wel logisch. Kan me voorstellen dat als je het makkelijk kan/wilt missen, je wel een nieuw exemplaar gaat halen, toch?
het is ter overname bij een huis kopen niet voor mezelf maar was benieuwd wat mensen daar normaal voor zouden geven er zijn nog meer dingen ter overname maar hier was is het meest benieuwd naar
Ik zou, als de bank mijn smaak is, er zo'n 1/3e van de nieuwprijs voor over hebben. De banken die ik koop zijn goedkoper dan 1400 (nieuw) en dan 100% mijn smaak.
Het boeit mij dus echt niet of een product een week of een jaar gebruikt is. Zodra hij niet meer uit de winkel komt is hij tweedehands. En voor een tweedehands product betaal ik zeker niet meer dan de helft. En bij elke beschadiging of dergelijke gaat mijn bod naar beneden. Als hij dus echt nog heel netjes is en je de bon voor de garantie mee kan krijgen dan zou ik 700 geven.
zo gauw je ergens een winkel mee uitloopt is iets wat mij betreft nog maar de helft waard na een jaar zou ik kijken hoe de staat is en afh daarvan een schatting doen (30-40%?)
Onze enorme U-bank heeft 600,- gekost en deze is nieuw aangeschaft. Ik zou zelf voor een tweedehandse bank van een jaar oud, hoe goed uitziend ook, 25% van de nieuwwaarde betalen. En dan ook echt maximaal, want ik weet dat een nieuwe in volledig mijn smaak echt niet veel duurder zal zijn
Wij hebben ooit eens een bankstel van mp gehaald zgan voor 125 euro. Helemaal wat ik wilde hebben en binnen mijn budget. Meer dan 25% dan de nieuwprijs zou ik er echt niet voor geven.
Ligt er eerst aan of er huisdieren zijn of er gerookt word in huis. Maar meer dan de helft zou ik niet geven.
Wij hebben nu 2 keer een bank via Otto besteld. Beide keren waren ze flink afgeprijsd en dat is een "aanbieding" die vaak voorbij komt. Levertijd is wel aan de lange kant, ik geloof 4 tot 6 weken. Beide keren wel dik tevreden Onze bank is 3 meter lang met 2 stukken van 1,60. Het middelste deel kan nog uitgetrokken worden en dan heb je een slaapbank of zoals mijn kids het noemen: een bioscoopbed