Ik was het douche gordijn niet zo heel vaak eigenlijk, ook nog nooit schimmel in gehad. Ik koop zo nu en dan een nieuwe, als er een aanbieding is oid. Ik vind het dan ook zonde om een heel duur douche gordijn te kopen, en met zo nu en dan een andere ziet de badkamer weer eens wat anders uit Ik zou ooit eens gewoon een douche scherm willen, dat plakt niet tegen je tijdens het douchen
Ik was m nooit eigenlijk. Geen last van schimmel ofzo, maar om de zoveel tijd (2 keer per jaar?) koop ik een nieuwe.
OMG ik voel me volgens mij exact zoals jij ... nooit bij me opgekomen om die in de was te gooien!! Zal het eens op mijn to do lijstje gooien!!!
Mijn vorige douchegordijn heb ik 13 jaar gebruikt. Vaak gewassen (60 graden) en nooit geen last van schimmel/zeepresten gehad. Ik heb een nieuwe gekocht, omdat het uiteraard versleten was
Ik heb inmiddels een glazen deur, maar eerder wel douchegordijn gehad. Was een witte dus die moest echt weleens in de was. Geen schimmel, maar wel van die oranje-achtige aanslag aan de onderkant. Ik deed 'm denk ik zo'n 2 keer per jaar op 90 graden! Wist ik zeker dat ie weer goed wit werd! Daarna gewoon weer ophangen aan de lussen, droogt vanzelf.
Was je hem dan alleen met gewoon wasmiddel? 90 Graden vind ik een beetje eng, op het wasvoorschrift staat max 40 graden...
Haha als me ineens opvalt dat ie vies is (veel te weinig dus) en dan gewoon op 60 graden met waspoeder. En wordt ie na een jaar ofzo niet meer schoon dan koop ik gewoon een nieuwe, die dingen kosten niks.
Ik heb er geen (meer) maar zou 'm gewoon in een bleekbadje laten weken, goed afspoelen en ophangen aan de haakjes/lussen om te drogen. Een wasprogramma draaien voor slechts een douchgordijntje vind ik zonde.
ik koop elke 3 maanden nieuwe. heb gewoon die van de action en vind die felle kleuren afwisselen erg leuk . een wasje op 90 graden is net zo duur als 2 nieuwe douchegordijnen