Ik vraag me af je n innesteling kunt voelen... 3 jaar geleden was ik ook zwanger maar kan t me niet meer herinneren. Ik had afgelopen week n hele duidelijke ovulatie test, zo en ma was die heel duidelijk. Di en wo liep t steeds verder af. Nu voel ik me moe, futloos, rommelen in de buik, soms misselijk bij iets zien of ruiken... Mn cyclus varieert tussen de 4 en 5 weken. Wanneer zou ik kunnen testen?
Ik heb op 7dpo (althans 7 dagen na knalpositieve ovu test) een half uur vreselijke ongi kramp gehad, 2 dagen later had ik een licht positieve KV test. Dus ja je kunt zeker wat voelen van de innesteling (althans ik) er zijn genoeg vrouwen die er helemaal niks van merken lastig he?! Ik test ook al snel positief, nu dus bij 9dpo al, bij miskramen ook al snel posi getest. Maar wederom zijn er ook genoeg vrouwen die pas op NOD of zelfs daarna pas een posi test hebben. Spannend!
Ik heb het nooit gevoeld (maar er ook niet op gelet). Jouw ei is dinsdag of woensdag geweest. Dan zit je nu op 2-3 dpo en kan het nooit de innesteling zijn die je voelt omdat de innesteling gemiddeld tussen 6-10 dpo is. Ik zou met 12 dpo een testje doen. Dat is dus volgende week zaterdag. Scces met afwachten.
Ik had begrepen dat dr posi ovu test vorige week was, als het afgelopen maandag was dan ben ik het eens met bovenstaande
Rond de innesteling had ik een paar uur liespijn, een soort spierpijn. Ook was ik voor mijn NOD al erg moe en had ik heel veel honger. Spannend, succes met wachten & testen!
Yep bij de eerste op 6 dpo echt een par heftige steken in mijn lies.. Geen idee of het daarvan kwam natuurlijk, nu bij de tweede zwangerschap 7dpo in de nacht heftige krampen in baarmoeder, overgeven en diarree en daarna was het over.. 3 dagen later teste ik positief.. Of het de innesteling geweest is? Geen flauw idee.. Maar het zou zomaar kunnen
Ja ik had ongeveer een week na ei een heftige steek onderin mn buik, op één of andere manier wist ik dat het toen 'raak' was succes!