Misschien een vreemde vraag aan de zwangeren hier... maar hoe zagen jullie aan je borsten dat je zwanger was / bent? Zien de tepels er ook anders uit? En zagen jullie dit al voor de NOD? Of anders: hoeveel dagen / weken ná de positieve test? Ben benieuwd, want ik zit iedere maand naar mijn borsten te kijken of ze er al anders uitzien maar ja... (ben vast niet de enige) Alvast superbedankt voor jullie reacties!!! xxx
Hey Juul, ik wil je niet ontmoedigen, maar ik stond ook elke maand voor de spiegel te turen. Nu na de zwangerschap zien ze er het zelfde uit als ervoor. En z ehebben er nooit anders uitgezien ook. Dus hier geen aders, donkere, grotere tepels etc. Hopelijk goed nieuws de 24e!!
Bij mij werden de adres wat duidelijke zichtbaar en ik had wat meer bobbeltjes op mijn tepels. Ook waren ze gevoelig en had ik het idee dat ze wat gegroeid waren. Maar: voor NOD was het allemaal niet zo spectaculair hoor. (Terwijl ik ook heel erg op dat soort signalen lette.) Inmiddels zijn ze twee cups gegroeid, mijn tepels zijn iets groter en iets donkerder en er zijn nu veel meer bobbeltjes. Ook steekt het 'tutje' (hoe noem je dat eigenlijk?) meer uit. De gevoeligheid van de borst zelf was gelukkig wel vrij snel weg. Ik merk wel dat het aanraken van de tepels anders voelt. Ze zijn veel gevoeliger en ik vind niet alles meer prettig.
1 duidelijkere ader op mn tepelhof.. Tepels deden zeer al als je met vinger overheen gleed (doen ze nog steeds op 15dpo).. Verder hebben ze meer peervorm. Haha. De tepelhof staat zeg maar erg naar voren toe en lijkt wat gezwollen
Al een week voor NOD pijnlijke gevoelige borsten. tepels kleuren niet donkerder en vooral mijn borsten deden pijn. Al snel waren ze zwaarder en groter op NOD. u al in maat D terwijl ik voor de zwangerschap in een kleine B paste Succes, Liefs Selma
Ik kreeg pas donkere tepels toen ik rond de 8 weken zwanger was. Inmiddels al een cupmaat gegroeit en 2e cupmaat is onderweg.. Voor de rest is me nooit iets opgevallen aan mn borsten voordat ik wist dat ik zwanger was lol. Geen grote ader of iets.
haha, ik stond ook altijd naar veranderingen te speuren en dacht ook altijd wat te merken. Maar toen ik zwanger was helemaal geen verschil, niet qua uiterlijke kenmerken en ook niet qua gevoel. En het had me zo leuk geleken om 2 cupmaten groter te krijgen
mijn borsten worden nu nog niet zozeer groter,maar wel zijn mijn tepels heel gevoelig, de ene dag meer dan de andere,mijn tepels steken meer uit, en er zitten bobbeltjes op mijn tepelhof, dus tja, haha wat een onderwerp eigenlijk liefs
Leuk onderwerp hé? Vooral als we mannelijke meelezers zouden (?) hebben, die zullen wel denken, wat een vragen ! Bedankt voor jullie antwoorden! Weet wel dat dat turen nar je borsten niet zwangerschapsoproepend werkt, maar al probeer ik het niet, je gaat op alles willen letten... Heel erg... Anyway, moet gewoon geduld hebben... (ben ik heeeeeel slecht in!) thnx again!!! xxxx
Bij mij ook geen verschil! kreeg met 8 weken wel enorm pijnlijke tepels. En nu heb ik een beha groter moeten kopen. 85 E!!! had eerst 80D. maar wat een verademing! XXX
Poeh... Over borsten gesproken... Praat me dr niet van ! Paar dagen voor mijn NOD zag ik dat mijn tepels veel groter waren geworden. En er zaten minder bultjes op, maar wel groter. Bovendien worden mijn borsten nu echt groter. Ik had al een ruime cup C en het wordt steeds erger! Heb vanmiddag een nieuwe blouse gepast, maar daar kreeg ik de knoopjes niet eens meer van dicht Hihihi! En verder zijn ze wat gevoeliger. Op mijn buik liggen is bijvoorbeeld niet echt prettig meer... Dus ik maak mijn borst(en) nat voor wat er nog komen gaat! Hahaha!
Hier nog geen verandering van borsten hoor, alleen beginnen de tepels iets gevoelig te worden, en ik ben 8 weken zwanger. Dus aan de borsten hoef je niets te zien hoor, de test was bij mij het enigste dat ik echt wist dat ik zwanger ben, voelde verder geen rare dingen.
Totaal geen verschil, pas na een paar weken werden ze dikker. Gevoelig waren ze sowieso altijd al voor NOD. Succes met wachten!
Hier nog zo'n borsten-tuurder. Heb al sinds zaterdag pijnlijke tepels namelijk. Het neemt nu wat af, maar ze blijven gevoelig. Heb het idee dat ik de bultjes op de tepelhof wat duidelijker zie dan anders, maar dat kan ook zijn omdat ik er nu pas op let natuurlijk. Verder zijn mijn tepels niet donkerder en m'n bh's zitten nog gewoon goed. Weet dus ook nog niet of ik zwanger ben, afwachten maar...
Ja de banner wil niet anders hahaha heel apart, maar ik moest de uitgerekende datum in vullen, en dat heb ik gedaan, en dan krijg ik zo'n banner, heel apart inderdaad. Maar ik reken gewoon vanaf mijn eerste dag van laatste ongi, en dat is op 26 februari geweest. Dan kom ik dus op 8 weken uit.
@rammel, hahahah ik herken heel erg het stukje van je tekst over dat je niet meer echt lekker op je buik kunt liggen ivm je borsten, haha, heb ik ook heel erg, en ook het schuren van je pyama aarrgghhh, ik maak ook mijn borst nat haha, liefs.
hai Juulz!! Hoe gaat het meis?? hoop zo dat het snel raak is voor jullie! Ok de borsten,...die waren bij mij vanaf nod,...echt vanaf nod direct anders....tepels een soort van groter en ook beetje soort van tuitjes geworden,...borsten zijn gevoeliger, maar niet pijnlijk...! succes meis! kusss