Hoe zie je jezelf over 5 jaar

Discussie in 'De lounge' gestart door Karlie, 17 okt 2024 om 21:34.

  1. Karlie

    Karlie Lid

    26 aug 2024
    37
    4
    8
    Vrouw
    De titel zegt het al :)
    hoe zie je jezelf over 5 jaar?

    Laat ik zelf beginnen
    Getrouwd met mijn knappe lieve vriend.:) Wonende in onze mooie hoekwoning, we hebben namelijk net een nieuwbouw huis gekocht.
    En uiteraard hoop ik moeder te mogen worden. En dan ook thuis te zijn, want zou persoonlijk niet m’n kinderen naar een dagverblijf willen doen.
    En verder heb ik niet veel wensen ;)
     
  2. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    17.074
    16.208
    113
    Grijs van alle puberzorgen :roflmao:

    Niet echt een beeld bij 5 jaar. Gezin met 6 kinderen van jongvolwassen tot kleuter, misschien dat er al serieuzere liefdespartners bij de kinderen zijn.
     
    Zxcvb en duitshollandsmeisje vinden dit leuk.
  3. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.546
    7.377
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Oef 5 jaar.. er kan zoveel veranderen in 5 jaar, dat heb ik de afgelopen 5 jaar wel gemerkt....

    Dan ben ik 40 (omg) en mijn dochter 9... Dan hoop ik een fijne baan voor overdag doordeweeks te hebben en het liefst zo dat ik de schoolvakanties vrij kan nemen of evt savonds kan werken zodat mijn dochter dan niet naar een buitenschoolse opvang moet.
    Een man zie ik nog niet in de komende 5 jaar maar wie weet hoe het leven loopt he. Ben er nog helemaal niet aan toe, het single leven met mijn dochter bevalt me helemaal prima.
     
    Zxcvb vindt dit leuk.
  4. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    11.756
    13.395
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao:
    Hier krijg ik al regelmatig te horen dat ik grijs word. Dus over 5 jaar ben ik een duif denk ik:roflmao:
    5 jaar is een heel eind. Ik hoop dat ene dochter dan een eigen huis heeft, wie weet wel samen met een leuke vent;)
     
  5. MamaSofie1

    MamaSofie1 Fanatiek lid

    18 jun 2023
    1.974
    1.225
    113
    Vrouw
    Ik hoop nog steeds hetzelfde dan nu. Gelukkig getrouwd met mijn man en onze twee kinderen in ons mooie huis :) dan ben ik heel erg blij!
     
    Zxcvb vindt dit leuk.
  6. Prjbt

    Prjbt Fanatiek lid

    28 jun 2022
    1.000
    1.065
    93
    Vrouw
    Ik hoop dat er over 5 jaar meer rust is in het gezin, minder zorgen.

    De oudste is dan 17 en de jongste 11. Dus ik ga er vanuit dat we dan ook weer makkelijker dingen samen kunnen doen. Dat mis ik nu echt wel heel erg want we hebben het zo hard nodig maar het is wat het is.
     
  7. artie

    artie Fanatiek lid

    27 sep 2021
    3.159
    3.548
    113
    Vrouw
    Hopelijk eindelijk mama dan
    Voor de rest even gelukkig als nu met mijn man, samen in ons huis wat tegen dan helemaal verbouwd is
    En hopelijk met meer energie en minder pijn dan nu, wie weet zelfs terug aan het werk
     
    Zxcvb vindt dit leuk.
  8. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    9.525
    7.859
    113
    Vrouw
    Mijn familie gezond om mij heen, en hopelijk ben ik dan mama.
     
    masami vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina