hallo allemaal Vraagje: hoe was jou innestelingsbloeding, hoe lang duurde het. Wat voor kleur was het. Een paar druppels of complete leegloop.En hoeveel dagen na de eisprong. Ik heb nu na ongeveer een week na de eisprong(ik weet het niet precies) een bruine bloeding wat vanaf gistermiddag best wel veel is, net als een normale periode,alleen geen helder bloed. Ik weet op dit moment niet of het een innnesting is of menstruatie. Bij menstruatie zou dan mijn cyclus 26 zijn. Is voor mij erg kort maar zou kunnen. Vandaar mijn nieuwsgierigheid naar andere bloeders.
3 dagen voor NOD kreeg ik wat beginnend rood bloedverlies. Dacht eigenlijk dat het het begin van de menstruatie was, maar het hield op. De volgende dag een test en die was al positief!
ohh bij mij blijft de bloeding aanhouden, is vanaf dag26 (zaterdagmiddag)van cuclus. Blijft alleen bruin bloed geen helder rood. Ik heb dit nog nooit zo gehad en ook niet zo vroeg in de cyclus( ben nooit voor 28 dagen ongesteld geweest) Afwachten af het toch menstruatie is, ik weet t niet meer.
Heb normaal een cyclus van 28 dagen en mijn NOD is op 07/05/07. Nu heb ik daarnet bij het plassen een grote veeg rood bloed gehad en toch al een week ongipijn. Kan dit wijzen op een innesteling of eerder een cyclus van maar 23 dagen?
hoi de waegenaere Hier dus ook nog het zelfde probleem. uiteindelijk is na twee dagen het bloeden gestopt(bruin- bruinrood) Maar bloeden begon met een cyclus van 26 (is voor mij erg vroeg) Ik weet het ook nog steeds niet en wacht maar af tot vrijdag om te testen. Ik denk als het niet erg doorzet dat het dan wel eens innesteling kan zijn bij jou. Gooi er dan maar een test tegenaan, wie weet? Veel liefs faith
3 dagen voor NOD bloed zoals je ongesteld zou zijn maar dan iets minder en het hield maar een paar uur aan
ja ik heb dus ook zoiets vaags.. normaal cyclus van 32 dagen vandaag is dag 25 vroeg dus.. en heb wt bruinig bloed met afvegen en wat drupjes op mn inlegkruisje... ik snap er nisk meer van... is dit nu innestelings bloed? en heb je na miskraam meer bloed of niet.. heb namliejk in mrt een miskraam gehad met 16 weken zou het daar aan liggen het gekke is namleijk heb hoofdpijn ligtjes en ben echt kots en kots misselijk.. heb een hele sterke reuk nu.. en ben moe
Dit is precies het onderwerp dat ik zocht! Heb nml net ook wat rood/bruin verlies gehad op dag 26 . Normaal is mijn cyclus rond dag 30 ( 1x 29 verder 30-33). Na mijn MK in febr. had ik na mijn eisprong ( 2 dg daarna) steeds pijnlijke tepels maar nu niet. Mijn luteale fase is normaal 14 dg . Heb vlg mij 10 dg geleden mijn eisprong gehad .mmmm spannend...! Mijn NOD is dus woensdag pas.. Succes iedereen!
Op dag 21 van mijn cyclus had ik wat bloedverlies, bruinig. Dit was elke keer een paar druppeltjes. Het hield zo'n 3/4 dagen aan.