hoe/waar dragen jullie de Anita Baby Belt?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door hanna76, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hallo,

Hoe/Waar dragen jullie de Anita Baby Belt?
    1. onder je ondergoed (ik heb hier zo'n grote onderbroek die hele buik bedekt)
    2. boven je ondergoed
    3. ...?...

En als je naar de wc gaat moet dat ding dan steeds af, of blijft hij dan ook wel goed zitten...? ;)

Groetjes,
    Hanna

2. anneke81

anneke81 Actief lid

8 dec 2006
    161
    0
    0
    Ouderenzorg
    Ik draag normale onderbroek en de babybelt zit daar gewoon net boven. Als de goede maat heb, zit hij lekker strak en blijft ie de hele dag netjes op z'n plek.

s Avonds na het eten doe ik hem wel af, dan kunnen m'n eigen spieren en banden de buik ook nog even ondersteunen. Dan wordt het allemaal niet zo slap.

Ik draag de belt bij beide zwangerschap vanaf ongeveer 20 weken en ik vind het heerlijk. Net wat extra ondersteuning!

3. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Mja, ik heb hier 2 maten liggen. De M (geleend) en de L (gekocht). De M zit aan de strakke kant en de L aan de ruime kant, dus ja... dat is wel even jammer...

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik draag hem onder mn ondergoed/pantie want anders moet ik idd iedere keer bij toiletbezoek die band opnieuw doen. Ik draag geen hoge zwangerschapsonderbroeken maar mn panty komt er vaak wel overheen. Ik heb een L maar ik vind hem niet prettig, hij geeft naar mn idee niet genoeg steun/druk en hij zit naar mn idee ook te hoog, gewoon niet mijn ding zeg maar...

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik draag 'm sinds kort over mijn niet al te hoge slip en ik doe hem weer goed als ik naar de toilet ben geweest.

6. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn onderbroek valt er net wel net niet onder. Ligt eraan welke ik aan heb. Als ik naar de toilet ben geweest kan het zijn dat ie iets omhoog schuift maar beetje eraan trekken is al genoeg.

hanna je kan de M toch ook iets losser aan doen. Je hoeft in principe niet de hele klitteband te gebruiken. Nu mijn buik steeds dikker wordt laat ik ook steeds iets meer klitteband over.

7. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Ja, maar dan zit ie wel heel strak in mijn rug... Of is dat de bedoeling?

8. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Over m'n ondergoed. Maar ik draag hem nog niet zo vaak, alleen als ik verwacht lang te moeten lopen of staan.

9. Ik droeg hem over m'n zwangerschapsonderbroek heen. Bij 1 linnen positiebroek droeg ik hem zelfs daar overheen, want die broek zakte altijd af, en met die band erover niet :p

10. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Over mijn ondergoed dat de hele buik bedekt en bij toiletbezoek doe ik hem omhoog en trek hem daarna weer na beneden. Volgens mij is het wel de bedoeling dat hij strak zit.

11. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hij moet idd wel strak zitten. Ik moest er rond mijn buik erg aan wennen. Maar je moet wel opletten dat je hem echt laag genoeg hebt zitten. Dus eigenlijk valt ie net onder je buik, zo rond schaambot en dan rondom over je heupen. Als je hem te hoog hebt zitten is het niet prettig en biedt hij weinig steun. Met zitten vind ik hem trouwens niet zo prettig, maar ik doe hem dan ook liever alleen om als ik ga lopen. Maar ik kan rondom mijn buik zowiezo weinig verdragen ivm darmklachten.
    Is ff uitproberen wat prettig is en of hij goed zit.

12. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Bij mij kruipt de band in de rug omhoog tot echt in de holte van de onderrug. Dat is zeker te hoog? En dan voel ik die band dus daar trekken, wat niet zo prettig zit.

Deel Deze Pagina