Ik wil graag een webshop voor kinderkleding beginnen. Ik heb ervaring in het geven van party's en wil dit graag met de kinderkleding gaan doen.... Nu mijn vraag aan jullie: Vinden jullie het leuk om een kinderkleding party te houden?
Nee, niet om te houden en niet om heen te gaan. Als ik wat nodig heb ga ik naar een winkel, lekker ongedwongen shoppen Op een party voel ik me altijd lullig als ik niks koop, terwijl er vaak niks bij zit wat ik leuk vind.
Is er uberhaupt nog een markt voor een kinderkleding-webshop? t Internet staat er vol mee, dus is de markt niet wat verzadigd?
ik denk dat de combi hier in het zuiden niet veel is.... ik ken niemand die voor mnij hier een kleding party kan geven. Deze combi maakt mij enthousiast. Ik denk inderdaad dat de markt verzadigd is als het gaat om puur een webshop. Wij willen in de toekomst ook graag op markten gaan staan en evt later doorgroeien naar een echte winkel
de kinderkleding party's die ik vroeger meemaakte waar vooral dúúr... te duur om eigenlijk wat te kopen, maar wat iemand al zei, je voelt je dan vaak lullig als je niets koopt, dus dat houd me/je in het vervolg tegen om weer te gaan. Anders zou ik het wel leuk vinden
ik wil in het betaalbare segment gaan zitten en dit uitbreiden met de wat duurdere collectie Ik zit te denken aan: LCKR, BFC, MINI STARS en dan salty dog le chic, vinrose, en een enkel dingetje van the dutch design bakery.... Ik vind het belangrijk dat de sfeer niet opgedrongen is en dat er 'voor ieder wat wils is'
Ik zou me lullig voelen om niets te kopen bij zo'n party. Daarnaast vind ik het leuker om zelf te shoppen en als ik bij de ene winkel niks vind dan lekker door naar een andere
leuk om te lezen dat de mening zo verdeeld zijn! Minder leuk dat er voor mij nog geen duidelijk conclusie is hahaha! het blijft een beetje 50-50.
Misschien kun je een kleine enquete maken en deze hier neerzetten. En in je onderschrift. In die enquete dan ook gelijk wat dieper ingaan op waarom wel en waarom niet. Ik zie het namelijk best wel als leuk nieuw dingetje bij een webshop. Een webshop is meestal toch nog wel abstract. Je kunt het product niet zien of voelen. Als je er een party aanvast koppelt ( of noem het anders) dan worden de producten weer tastbaar. Wel vernieuwend eigenlijk.
Ik vind het leuk! Als het geen extreem duur merk is. Ik heb wel eens party gegeven en ga ook altijd bij vriendinnen. Maar als het te duur is dan koop ik niks.... Ik ga geen 40 euro voor een shirt of zo betalen!
als het niet extreem duur is vind ik het ook heel leuk. Weer juist eens wat anders dan in de winkels hangt.
ik vind het party idee heel erg achterhaald. veel van die dingen hoef je niet eens meer naar een party toe om te bestellen. zo bestel ik mijn tupperware tegenwoordig gewoon online.en mylene etc kan ik ook zo bestellen. vooral de merken die je noemt zijn er in overvloed en dat kun je ook in winkels krijgen.
Ik vind het echt vreselijk. Ik kan het prima betalen dus dat is het niet maar ik vind het gewoon vreselijk om met allemaal vrouwen bij elkaar te komen om dingen te kopen die ik liever in alle rust koop. Ik ga dan liever met wat vrouwen een borrel drinken. De keren dat ik wel ben geweest heb ik wel iets gekocht maar ook omdat het een beetje moet voor je gevoel. Ik krijg altijd een beetje een sneu gevoel bij zo´n dame die probeerd te verkopen op een moment dat de rest alleen maar voor de gezelligheid komt.
hihi en het mooie is {ik heb voor oriflame gewerkt maar doe dat niet meer} dat ik dat gevoel als 'verkoopster' niet had!