Hallo, ik heb een leuke winterjas voor mijn dochter gezien, maar heb nog nooit iets van het merk Cars gekocht. Weet iemand hoe dit merk valt, met name de winterjassen?
Ik heb net een Cars jas gekocht. Type nevada, weet niet of jij dezelfde op het oog hebt? Valt goed op maat, niks bijzonders.
Ik vind de jassen vrij klein vallen. Mijn zoontje van 9 (en iets onder gemiddelde qua lengte) heeft maat 12. Anders waren de mouwen echt aan de korte kant.
Ik vind ze ook niet groot/lang vallen. Ik heb voor de oudste van 7 een roze jas uit de huidige collectie, we hebben maat 10 (140) genomen. Hij is qua breedte ruim, maar de mouwen moeten niet korter zijn. De jas van Tumble 'n Dry die ze ook gepast heeft was maat 134/140 en die was ruimer.
Ik vind het een heel goed merk, hier al meerdere winterjassen gehad en die blijven echt heel mooi. Qua maat valt het niet ruim. Ook niet heel klein, maar als je tussen 2 maten in zit, zou ik wel de grootste nemen. Dan zit je zeker goed. Maar hier ook precies 'op maat' gekocht zonder problemen hoor, het gaat meer om die twijfelmaten.
mijn dochter heeft er een paar jaar terug 1 gehad. ze zat toen net tussen 2 maten in. ik had de grotere maat zoals ik dan altijd doe en hij viel zoals verwacht wel wat ruim. maar liever dat dan 2x in 1 winter een nieuwe jas kopen. ze heeft hem uiteindelijk 2 winters aan gehad. ik vind het een fijn merk dochter heeft ook jeans ed van cars
Thnx allemaal. De jas die ik wilde niet meer in haar maat, maar een andere van cars gekocht. Een maat groter indd wel genomen ivm straks een trui nog eronder. deze is het geworden, Cars girls Sandy - Jurken - Meisjes - Ot en Sien
Dat is degene die ik ook heb, alleen dan in het roze. Vooral de mouwen zijn wat korter, maar verder vind ik hem dus redelijk breed. Ik heb 140 bij 1.32m.