Mijn dochter wil graag een trainingspak van Black Bananas (de Anorak track suit), maar iemand enig idee hoe dit valt? Ze zit beetje tussen de 176 en S in. Aangezien de kindermaten een stuk goedkoper zijn, wil dat misschien nog haha
Ik heb voor de oudste dochter (maat 164) als hoodie een maat XS gekocht. Zit wel ruim maar dat vindt ze momenteel erg lekker. Hoe het met de broeken gaat, weet ik niet. Voor de kindermaten vind ik dat ze groot vallen. Jongste dochter had vorig jaar 152 maar ze paste goed in de tracksuit maat 140. Ik denk echt dat je haar even zal moeten laten passen..
Voor volwassen valt het op redelijk op maat,misschien iets groter maar geen volledige maat verschil. Mijn man draagt over het algemeen een S, en in black bananas ook, en deze valt mooi/niet strak Is 1.76 en zo'n 61 a 65 kilo Dus zou voor je dochter de kindermaat nemen
Lijkt mij wel krap itt de voorgaande reacties. Mijn zoon en dochter dragen nu allebei maat 164 en zoon is 1.60 en dochter 1.55. Broeken dragen ze overigens niet, want die zijn veel te wijd in de taille. Zoon heeft 1 broek maat 164 en die kan wel qua lengte.
De meidenpakken vallen kleiner dan de uniseks pakken in de kindermaten. Mijn dochter van 162 cmm (gemiddeld postuur) past niet meer in de meidenpakken. De uniseks pakken/sweaters in maat 176 lukken nog wel. Ze draagt nu dus een maat S van de dames.
Bedankt iedereen voor de reacties. Dan gaan we toch maar voor de volwassen maten. Dochter is nu 1,70 mooi slank maar wel met brede schouders door wedstrijdzwemmen.
Mijn dochter draagt 176 of XS. Blackbananas 176 valt redelijk ruim, groter hoefde het zeker niet te zijn.
Dan zou ik zeker voor een S gaan. In de volwassen maten vallen de black banana broeken juist heel mooi smal. Mijn zoon heeft een pak in maat S en ik vond die broek zo mooi staan. Broek begint nu wat kort te worden vind ik maar met een paar hoge Jordans of air force kan het nog net. 10x beter dan die lelijke wijde broeken van de Nike tech pakken.