Hoe vallen Geox-sneakers?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sunbeam, 1 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Ik heb hele gave sneakers van Geox gezien voor mijn dochter. Hoe vallen Geox'?

Ik weet dat veel sneakers klein vallen, maar geldt dat dus ook voor dit merk?

Ik hoop op een spoedige reactie, zodat ik snel kan bestellen, want ik heb eindelijk de sneakers gevonden die ik leuk vind.

Mijn dank is bij voorbaat groot :D

2. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Oh, pfffff, lama ;). Het zijn van die sneakers met van die elastische veters, wil ik niet, ik wil gewoon gewone veters, of geheel klittenband.

Zucht...

3. Masa

Masa Bekend lid

1 jul 2014
    574
    2
    18
    Haha als het nog uitmaakt: mijn man had zijn eigen vertrouwde maat, niet kleiner of groter. Nu met Puma's moet hij een maat groter nemen want die vallen idd weer klein maar Geox niet.

4. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.510
    175
    63
    Kun je er niet gewone veters in doen? Mijn meiden hebben ook sneakers gehad van geox en die vielen normaal uit.

5. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Dat zou kunnen, maar ik wel eigenlijk sneakers met klittenband, zodat ze ze makkelijk zelf aan kan doen ;).

6. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.277
    1.440
    113
    Ik heb vaker schoenen gehad van geox en ik vind dat ze normaal uitvallen. Ik heb eigenlijk maat 35 en ik probeer heel vaak 36 en die passen zelden. Maat 35 past meestal wel goed dus ik zou gewoon voor de maat gaan die ze normaal ook heeft.

7. Sugartje

Sugartje Niet meer actief

Ik vond het 3 keer niks had een paar van 95 euro, binnen een maand kapot!

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.271
    2.968
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Deel Deze Pagina